Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Jävlar vad vår defensiv blev avslöjad utan Murray.
Expert.
När kom DIF till Karlskrona?
Dom kom aldrig...
Jadu... Inga ord alls...
Fast jag stänger inte av! Sverige vände 4-0 mot Tyskland.. DIF kan vända 5-0 mot Karlskrona!
Ser framemot 20 minuters tortyr.
Dom kom aldrig...
Jadu... Inga ord alls...
Fast jag stänger inte av! Sverige vände 4-0 mot Tyskland.. DIF kan vända 5-0 mot Karlskrona!
Vad hände med att låsa tråden under matchens gång?
Btw, Djurgården ska imorgon ställa sig mitt i Stockholm och kyssa fansens fötter. Böna och be för att vi ska fortsätta betala ut deras patetiska löner. Ni är inte värda råttmat era jävla idioter, försvinn bara. Tacka av Landeskog mot Almtuna? Inte en jävel borde dyka upp. Där har du ditt jävla tack din äckliga diva...
Btw, Djurgården ska imorgon ställa sig mitt i Stockholm och kyssa fansens fötter. Böna och be för att vi ska fortsätta betala ut deras patetiska löner. Ni är inte värda råttmat era jävla idioter, försvinn bara. Tacka av Landeskog mot Almtuna? Inte en jävel borde dyka upp. Där har du ditt jävla tack din äckliga diva...
"Mesta mästarna" säger kommentatorn, det här laget har inget med mesta mästarna att göra. Nu får vi se om Zabel har någon stake och ger spelarna en varsin örfil i pausen.
fattas väl bara att ajk går och vinner så är den här skitdagen fullbordad..
bra chet har varit ELLER INT. typ 3 mål han kan ta på sig. Jävla soplag 5-0 mot sämsta laget i serien
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
DIF vägrar väl kommentera matchen i pausen som vanligt snart dags för vissa personer att byta lag!!!!!!!!!!!!!!!!
- Jim Morrison
Nej fan. Det som såg så bra ut i tre matcher verkar nu vara helt bortblåst. Krävdes det bara ett litet uppehåll för att vi skulle tappa det? Lite för mycket självförtroende? Att Linkan, som absolut är slut som hockeyspelare, kommer in?
Trist hur som helst.
Trist hur som helst.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hatar hela jävla Karlskrona så det går inte att beskriva med ord, fyfan va ful varenda jävla spelare är i de där pisslaget
Ska vara snällare mot alla krattor som verkligen jobbar hårt varje dag..Lee Harvey Oswald skrev:Otroligt elakt & diskriminerande mot alla hårt & strävsamt arbetande krattor ute i landet att behöva liknas med flick-bandylaget dif.warrant skrev: Typiskt DIF att alltid efter några dagars speluppehåll spela som ett gäng krattor.
Nääh, ni kan dra åt helvete nu, på riktigt alltså
sparka, Fanimej alla förutom
Wennberg
Otto
Sen blir det 20 nya spelare och en säsong som startar i Början av Maj för då kan dom inte säga "vi är inte samspelta än"
resten önskar jag ett öde likt ***** **** ****** **
Wennberg
Otto
Sen blir det 20 nya spelare och en säsong som startar i Början av Maj för då kan dom inte säga "vi är inte samspelta än"
resten önskar jag ett öde likt ***** **** ****** **
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Vi ligger alltså under med 5-0 mot laget som ligger sist på 12 poäng, laget som ligger näst sist har 24.

- Lee Harvey Oswald
Tror inte den är spelad ännu, säsongen är lång & härlig.DIFVästertorp skrev:Sämsta perioden i vår förenings historia?
Det kommer mera
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
dock förståeligt varför man inte ställer upp på en intervju när man skämt ut sig för hela hockeysverige, avgå samtligajohan_80 skrev:DIF vägrar väl kommentera matchen i pausen som vanligt snart dags för vissa personer att byta lag!!!!!!!!!!!!!!!!
Det enda dif kan vända är sida i TV-bilagan..Mash skrev:När kom DIF till Karlskrona?
Dom kom aldrig...
Jadu... Inga ord alls...