-daniel- skrev:Sluta gnäll på Challe, Zabel, Falk eller någon annan.
Hela den här föreningen har tillsammans satt sig i den här sitsen med sin jävla pissiga passivitet. Det är det största skämtet i modern idrottshistoria.
Ja ska man kunna vända skutan så skulle man gjort det mycket tidigare som Färjestad..Challe ska ha hyll för att han gick in ändå han kunde ha skitit i det o sluppit få massa skit....
Hela den här föreningen har tillsammans satt sig i den här sitsen med sin jävla pissiga passivitet. Det är det största skämtet i modern idrottshistoria.
Ja ska man kunna vända skutan så skulle man gjort det mycket tidigare som Färjestad..Challe ska ha hyll för att han gick in ändå han kunde ha skitit i det o sluppit få massa skit....
Det är inte Challes fel att vi åker ut. Men jag är så jävla besviken på hur han uppträder mot media i motgång. Är besviken på hur oproffsig han verkar vara.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför fick han inte ta över sist han var ass i DIF då?
Jo för att man inte trodde på han. Nu gör man tyvärr det.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jim Morrison skrev:Det är inte Challes fel att vi åker ut. Men jag är så jävla besviken på hur han uppträder mot media i motgång. Är besviken på hur oproffsig han verkar vara.
+1000!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Jim Morrison skrev:Det är inte Challes fel att vi åker ut. Men jag är så jävla besviken på hur han uppträder mot media i motgång. Är besviken på hur oproffsig han verkar vara.
Inte lätt för han..han hatade o förlora när han spelade själv o hatar nog det nu oxå....tror han är minnst lika besviken över hur allt har sköts i år men han kan inte säga det rent ut ännu
Varför fick han inte ta över sist han var ass i DIF då?
Jo för att man inte trodde på han. Nu gör man tyvärr det.
Konstigt eller? Nu har han fyra-fem säsonger som huvudtränare bakom sig vilket han inte hade då.
Challe var helt förkrossad efter matchen, trodde han skulle börja grina.
Han sa ju för fan att laget är helt felbyggt, en massa äldre spelar + en massa yngre spelare, däremellan finns det ingenting, mao BRA JOBBAT JÄRLAN!
Förstår inte vad Challe skulle gjort, det finns ingen vinnarkultur, det är helt kravlöst att spela i DIF, laget är fruktansvärt dåligt tränade. Förr så låg DIF i täten när det gällde vilka som tränade mest & bäst....
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Inte lätt för han..han hatade o förlora när han spelade själv o hatar nog det nu oxå....tror han är minnst lika besviken över hur allt har sköts i år men han kan inte säga det rent ut ännu
Han sågade Janne indirekt. Han sa hur dom saknade spelare i sin "prime". Alltså 25-27-års åldern. Att glappet till juniorerna var för stort. Osv, osv.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.