KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
-
- Säsongskort: Ja
Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Känns tufft att säga det men 4 yra höns står i båset
Djurgårdens IF
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Det vita laget verkar ju ha gett upp. Vilka är det?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag kan inte minnas senast jag kände mig såhär tom inombords.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SkönaDjurgårn
Att i den här matchen, i det här läget, SLÄPPA IN ett mål istället för att göra ett i PP kan vara det värsta som hänt i djurgårdshistorien. Jag ser det som spiken i kistan för oss. Avgå alla, era jävla svikare!
- Fiskmaesen
Nästan så att man till och med saknar BOMBOM när man ser Kyle, gång på gång på gång på gång på gång så visar han att han är helt jävla värdelös, FY FAN.
kul att timrå bara gjort mål på djurgårdens misstag -!!!!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Fan vi är med i matchen, vi ligger knappast efter. Ta vara på chanserna och forcera framåt. Bänka Kyle det aset, vill inte se honom.
Kul att vi spelar ner oss i allsvenskan i powerplay. Så dåligt som vårt PP är så är det ju inte oväntat.
Nu är det helt jävla kört.
Haha vilken underbar tredje period man gör. Begåvningsreserven gör bort sig... igen.
Faktiskt lite talande och ironiskt!Salas skrev:Kul att vi spelar ner oss i allsvenskan i powerplay. Så dåligt som vårt PP är så är det ju inte oväntat.
- Fiskmaesen
Took my wordsEdin skrev:Jag kan inte minnas senast jag kände mig såhär tom inombords.
Välkommen tillbaks till sverige! Visst är det härligtSkönaDjurgårn skrev:Att i den här matchen, i det här läget, SLÄPPA IN ett mål istället för att göra ett i PP kan vara det värsta som hänt i djurgårdshistorien. Jag ser det som spiken i kistan för oss. Avgå alla, era jävla svikare!

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hepp, då var vi klara för degradering, att DIF skall ta in 6 pinnar på Rögle då det bara är 12 kvar att spela om är helt osannolikt.
Så vida man inte smäller in 2 baljor nu på mindre än 7 minuter, vilket är lika osannolikt.
Så vida man inte smäller in 2 baljor nu på mindre än 7 minuter, vilket är lika osannolikt.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
skon bild pa expressen. En DIFare ligger och myser pa isen och 2 andra titar pa medans timra smacka ett slagskott 1meter ifran mal. Man riktigt ser hur med i matchen DIF ar