Lidingö DIF skrev:Min livs första resa norr om Uppsala och Djurgården bjuder på sådan underbar underhållning. Fy fan vad euforisk jag är. Skrikigt sönder halsen. Nu ska det tokladdas inför LinKÖPingspacket. Fisken tar hand om lösket enligt radion så på tisdag avgörs det. Alla till Hovet!
Bara att gratulera. Jag var inte lika lyckosam i Karlstad... Btw ni gjorde ett grymt jobb. Hördes ofta. Inzoomade flera gånger.
minalman skrev:Frågan är, hur långt söderut åkte "Bjurre"?
"Sent from my Brain XXL (HD)"
Var 4km från arenan. Gick ju bra iaf.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
japp, den får vi tacka fisklunda för, 1-5 är kanon för målskillnads-fighten och way more än man kunde räkna med. Sen att vi går in och tar 2p borta mot SAIK är ju rätt grymt faktiskt!
Bra dag, bra ös på DIF och nu har man ju iaf fått upp hoppet att slippa KS!
Supportern skrev:Wesslau är kung och var fantastisk idag. Han står där match efter match och är hur säker som helst längst bak.
Det är rättvist att vi vinner. Vi är mkt bättre än dem idag. Ericssons filmning lönade sig inte.
Beror på hur man ser det. Säg att de inte hade fått PP:et och målet. Då hade vi kanske vunnit med 2-1. Tre poäng istället för två. En poäng kan vara livsviktig när serien summeras.
Blir lite irri på dom som säger att skeå inte var bra, man möter alltid en motståndare och idag neutraliserade dif skeå-s uppspel fullständigt, när vi får tryck i egen zon får vi däremot lite problem, men spelet som man genomför hela matchen är en enorm skillnad mot föregående matcher, nu spelade vi ju bra i 3 perioder!