Nu vet i fan om du inte har pissat på fel stolpe, inte välkommen längre hur i helvete kan man inte vara välkommen längre men de meriter som Challe sitter inne med.Rogga skrev:Nej, han är fan inte välkommen längre! AVGÅ är väl tidernas understatement!
Det lag som har skrapas ihop ska garanterat ligga i topp, så där har han absolut inte gjort något fel. Visst det finns spelare om vi skulle kunna önska oss(Challe värva den Challe värva den)men det finns något som kallas ekonomi.
Så med de ekonomiska förutsättningarna har Challe gjort ett kanon jobb.
Nu till tränar rollen, där känns det som om det finns mer att önska, Challe skulle behöva kliva åt sidan o ge någon annan ansvaret för hur truppen utvecklas(det är fan inget dåligt matreal som den nya tränaren får jobba med). Låt Challe fortsätta med det som han verkar vara bäst på,jaga spelare.
Vi får hoppas att stoltheten för klubben är större än egot o att man ser till lagets bästa .
Se sen till att tränaren kan koncentrera sig helt o hållet till laget o deras utveckling.
På detta forum är vi jävligt snabba på att kritisera enskilda individer, o redan där gör vi ett mega stort fel. Vi kan inte väga Hank mot Tim (två helt skilda spelare med helt olika roller). Utan vi måste börja titta på det lag bygge som är på väg att skapas.
Vist fan ska vi kräv mer från våra spelare, men att hänga ut spelare som ligger runt 18 år, o be dessa dra eller sluta, är i mina ögon bland det dummaste vi kan göra + att jag tror att de som skriker till dessa troligt vis är 18 o har jävligt svårt att bara ta sig upp på morgonen, o att dessa över huvud taget kommer röra på dö köttet finns inte, eller så är man 40+ o har aldrig lyckas inom idrott.(med resonemang som att hade det varit jag då jävlar).