Äh vafan. Sluta twittra här nu för fan. Det är nerver och k#7. Twittra får du/ni göra någon annanstans. Tack.Norrastååå skrev:Haha! Touché.MangeZZ skrev:"Stressa fast(h) dem" menar du?;)Norrastååå skrev:Smart användning av 3:e forwarden i 3mot2-läget av Luleå där. Rakt in på mål utan puck. Skapar trafik, drar med sig markering och kan hugga på retur.
Luleå är bättre (och roligare) idag. Men detta skall gå ändå. Vinn energimatchen så kan DIF gå upp med tryck högt och stressa fast dem.
// JV
Bästa Fasth är Jesper dock. Snart i ett landslag nära oss!
// JV
K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker han varit ganska snäll och släppt åt båda hållen.Salas skrev:Domarna har missat två solklara luleåutvisningar som vanligt.
Avskaffa tre mot tre.
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är så sjukt nervös så vet inte var jag ska ta vägen....... Kan inte Djurgården bara smälla in några puckar tidigt i andra 

"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
- DIF_Soldier
Bra period ändå tycker jag. Lite stelt i de första minuterna, men sedan styr vi i majoriteten av tiden.
Printz och Kronwall får skärpa sig.
1-1 kändes så onöööödigt på nåt sätt.
Printz och Kronwall får skärpa sig.
1-1 kändes så onöööödigt på nåt sätt.
Säg den glädje som varar
Domarna tar INGET nu. Eller i alla fall nästan, skulle jag tro. De kommer plocka solklarheter men.. känner de tvekan kommer de inte att blåsa. Det kommer att gynna det tröttaste laget. (lhf.)
- Lee Harvey Oswald
Jahaaaaa, det här påminner tyvärr en del om match 1, godkänt från DIF i 1:a men det händer inte mycket framåt.
DIF måste upp nu i 2:a per, fortsätter vi på den inslagna vägen (typ åka & vänta på luleåmisstag) så kommer luleå göra både 2-1 & 3-1.
Vi måste få fast dom i egen zon då & då.
Luleå har klart högre intensitet i hela laget idag & Mark verkar inte har "en sån där dag" då han tar allt.
1-1 såg lite halvbilligt ut...
40min kvar, våga vinn nu DIF
DIF måste upp nu i 2:a per, fortsätter vi på den inslagna vägen (typ åka & vänta på luleåmisstag) så kommer luleå göra både 2-1 & 3-1.
Luleå har klart högre intensitet i hela laget idag & Mark verkar inte har "en sån där dag" då han tar allt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Christinas grej efter 17 sekunder då? Borde anmälas.. 

Mark flaxar? och pucken går in mellan kropp och arm. Inte otagbart. Otur.Lee Harvey Oswald skrev:Jahaaaaa, det här påminner tyvärr en del om match 1, godkänt från DIF i 1:a men det händer inte mycket framåt.
Känns som det är ett spel från vår sida, att låta luleå få tacklas lite och äga puck. För att vi i andra och tredje ska gå in och fullständigt köra över dom.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Låter isåfall som ett jävligt dumt spel.DIFRobbex skrev:Känns som det är ett spel från vår sida, att låta luleå få tacklas lite och äga puck. För att vi i andra och tredje ska gå in och fullständigt köra över dom.
DIF!
Det är bra min känsla. Men hoppas dom verkligen höjer upp sig nu.Daniel942 skrev:Låter isåfall som ett jävligt dumt spel.DIFRobbex skrev:Känns som det är ett spel från vår sida, att låta luleå få tacklas lite och äga puck. För att vi i andra och tredje ska gå in och fullständigt köra över dom.
Annars är det ridå ganska snabbt.
Vi tacklas inte, åker knappt skridskor. NÄ, nu är det dags att börja köra på ordentligt..
- SkönaDjurgårn
Usch vilken jobbig match, tänk att det alltid ska kännas så obra i de här matcherna. 
Hoppas vi höjer oss ett par snäpp i andra perioden och kör över dem.

Hoppas vi höjer oss ett par snäpp i andra perioden och kör över dem.
Vilka fina byten av vårt första backpar..
DIF: VAKNA, andra perioden har börjat!!!