Jag mår betydligt sämre när jag tittar på SVT som finansieras med tvångsmässigt konfiskerade pengar där gemene man inte har ett skit att säga till om..-daniel- skrev: "HÖRRNI!!!! NI GLÖMMER VÄL INTE ADAM LIVE MED START PÅ MÅNDAG KL 17, DÄR BLAND ANNAT DR.ALBAN SKALL SPELA BANJO MED SIN PILLEVIPP!".
JVM
Re: JVM
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, där håller jag med dig (alltså om den oerhört korkade idén med TV-avgifter för något man inte ens vill ha är obligatoriskt - vilka jag för övrigt aldrig någonsin har betalat och aldrig har avsikt att betala heller) men man slipper åtminstone pinsamma instick om kommande skitprogram. Det var vad det här handlade om, inget annat.sensei skrev:Jag mår betydligt sämre när jag tittar på SVT som finansieras med tvångsmässigt konfiskerade pengar där gemene man inte har ett skit att säga till om..-daniel- skrev: "HÖRRNI!!!! NI GLÖMMER VÄL INTE ADAM LIVE MED START PÅ MÅNDAG KL 17, DÄR BLAND ANNAT DR.ALBAN SKALL SPELA BANJO MED SIN PILLEVIPP!".
Ganska intressant form av stresshockey 
Liten rink med 10 hysteriska juniorer som spelar för vinst, personlig ära och framtida NHL-kontrakt är ganska underhållande, helt klart.

Liten rink med 10 hysteriska juniorer som spelar för vinst, personlig ära och framtida NHL-kontrakt är ganska underhållande, helt klart.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Re: Re: JVM
Vodka är ruskigt odisciplinerade.kaminor skrev:41-4 i skott. Helt vansinnigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hur JÄVLA svårt ska det vara att göra ett FÖRBANNAT mål?
Rakell är usel, blir alltid lika skitnödig när det är dags att göra mål, och sumpar chanserna. Zibbe är duktig på att finta men skotten går ju åt helvete varje gång i den här matchen.
Rakell är usel, blir alltid lika skitnödig när det är dags att göra mål, och sumpar chanserna. Zibbe är duktig på att finta men skotten går ju åt helvete varje gång i den här matchen.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Rysslands keeper Makarov bär Ryssland, på samma sätt som Wesslau bär DIF!
In med gummit nu!
In med gummit nu!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Näe DIF skapar inga chanser.Mash skrev:41-4 i skott efter 40 minuter... Lite DIF syndrom över det hela.
Snart kommer ryssarnas chans och då tar dom den, gäller att sätta dit första pucken snarast. Hjärtat orkar inte med förlängning eller straffar.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.