DIF i Media
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
Ännu mer i dresscoden. Hål i byxan... (Jävligt gnaget att upptäcka det felet, vet inte hur det gick till)
http://data.fuskbugg.se/dipdip/Davidfjall.jpg
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
hahah aa noterade det också!Snazzi skrev:Ännu mer i dresscoden. Hål i byxan... (Jävligt gnaget att upptäcka det felet, vet inte hur det gick till)

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Nån mer än jag som hör att Jimmie låter förkyld / täppt i näsan? 

Losing all hope was freedom.
Han pratar såRaus skrev:Nån mer än jag som hör att Jimmie låter förkyld / täppt i näsan?

-
Jag stör mig inte på Fjäll, antar att jag är rätt van vid honom efter alla FAN-TV-program, men jag tycker att det märks ganska mycket att det bara finns två sidor. Programledarnas partiskhet (Fjäll/Kviborg) märks mindre i 08-fotboll (eller 08-foppåll som det brukar heta
) än i hockeyversionen och det tror jag mycket beror på att det alltid är minst tre lag representerade. Tycker att de någon gång ibland i alla fall kan bjuda in SSK eller kanske låtsas-Hammarby.
Någon som jag stör mig på är annars han aik-experten (Robin?). Visst, han är väldigt duktig och kunnig, men han avbryter alla andra hela tiden och sitter väldigt ofta och säger att så här gör vi eller så här är det. Jag vet inte, kanske bara är jag.
En sak som jag upptäckte som jag inte har tänkt på förut är att Tärnström och Jimmie pratar nästan precis likadant! Samma knarriga, lite långsamma röst. Spooky. Lyssnat på Tärnström i intervjuer tidigare och undrat vem är det han låter som och när jag hörde dem precis efter varandra föll polletten ned. Om jag tittade bort visste jag knappt vem som sa vad...

Någon som jag stör mig på är annars han aik-experten (Robin?). Visst, han är väldigt duktig och kunnig, men han avbryter alla andra hela tiden och sitter väldigt ofta och säger att så här gör vi eller så här är det. Jag vet inte, kanske bara är jag.
En sak som jag upptäckte som jag inte har tänkt på förut är att Tärnström och Jimmie pratar nästan precis likadant! Samma knarriga, lite långsamma röst. Spooky. Lyssnat på Tärnström i intervjuer tidigare och undrat vem är det han låter som och när jag hörde dem precis efter varandra föll polletten ned. Om jag tittade bort visste jag knappt vem som sa vad...
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Ge mig 08-Hockey och Willes dryga kommentarer, NU!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Finns en del artiklar att länka till i dag också. Men det har man ju ingen större lust med. Så satans trött på idiotpacket som måste slåss så fort det vi möter aik. Låt de (solnatattarna) grisa på så mycket de vill och göra bort sig, men ta inte fajten. Ni skämmer ut vår förening.
- SkönaDjurgårn
Sitter och funderar på vilka sidor ni surfar på för att läsa om DIF. Inte just idag utan i allmänhet. Dessa brukar jag besöka:
DIFhockey
Aftonbladet
Expressen
DN.se
Marie Hallmans blogg
Djurgårdsdjävlar blogg
Djurgårdsjävel blogg
Wikegårds blogg
Vad missar jag?
DIFhockey
Aftonbladet
Expressen
DN.se
Marie Hallmans blogg
Djurgårdsdjävlar blogg
Djurgårdsjävel blogg
Wikegårds blogg
Vad missar jag?
Hockeykanalen.se, hockeysverige.se, svenskafans.com och givetvis Järnkaminerna.se!SkönaDjurgårn skrev:Sitter och funderar på vilka sidor ni surfar på för att läsa om DIF. Inte just idag utan i allmänhet. Dessa brukar jag besöka:
DIFhockey
Aftonbladet
Expressen
DN.se
Marie Hallmans blogg
Djurgårdsdjävlar blogg
Djurgårdsjävel blogg
Wikegårds blogg
Vad missar jag?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SkönaDjurgårn
Just ja, Svenskafans är ju gjuten för mig, tog bara from the top of my head.
Hockeykanalen har jag aldrig riktigt förstått mig på. Känns som man läst allt redan som de kommer med eller missar jag nåt?
Hockeysverige var ny för mig, de verkar ha lite JVM-artiklar nu, trevligt!
Järnkaminernas sångarkiv har man ju kikat in, ska kolla lite mer på själva sidan nu.
Tack Edin, fyll gärna på ni som har någon bra sida!
Hockeykanalen har jag aldrig riktigt förstått mig på. Känns som man läst allt redan som de kommer med eller missar jag nåt?
Hockeysverige var ny för mig, de verkar ha lite JVM-artiklar nu, trevligt!
Järnkaminernas sångarkiv har man ju kikat in, ska kolla lite mer på själva sidan nu.
Tack Edin, fyll gärna på ni som har någon bra sida!
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Forum 11433Edin skrev:Hockeykanalen.se, hockeysverige.se, svenskafans.com och givetvis Järnkaminerna.se!SkönaDjurgårn skrev:Sitter och funderar på vilka sidor ni surfar på för att läsa om DIF. Inte just idag utan i allmänhet. Dessa brukar jag besöka:
DIFhockey
Aftonbladet
Expressen
DN.se
Marie Hallmans blogg
Djurgårdsdjävlar blogg
Djurgårdsjävel blogg
Wikegårds blogg
Vad missar jag?
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Får av någon anledning inte acces till den sidanFrasse skrev: Forum 11433

"Whatever you want"
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Du måste bli inbjuden, det är inte alls konstigt.inloss skrev:Får av någon anledning inte acces till den sidanFrasse skrev: Forum 11433
Lycka är att vara Djurgårdare.
Som tack för PM:et du fick av mig så...Snazzi skrev:Du måste bli inbjuden, det är inte alls konstigt.inloss skrev:Får av någon anledning inte acces till den sidanFrasse skrev: Forum 11433

Eller om någon annan kan fixa det?
"Whatever you want"