Har han verkligen sagt en back till? Det som jag uppfattat det är om Erik G eller kanske någon annan med anknytning till oss kan bli aktuell men annars söker vi inte aktivt.Andspe skrev: ↑2021-09-09 10:30:41Jocke har ju gått ut och sagt en back och en spetsforward,alternativt två om inte Eklund eller Holtz återvänderSirDIFalot skrev: ↑2021-09-09 01:17:43Problemet är att alla som "är något" på marknaden vid den här tidpunkten inväntar NHL/KHL/NLA. Dom jobben måste fyllas först innan spelare av värde på markanden blickar mot oss.
Jag förväntar mig en center för att ersätta Josefson. Det här med två "spetsforwards" och en toppback känns lite naivt att tro på. Sen har ju alla olika definition av vad en spetsspelare är.
14 forwards bör vi vara men som du säger nog ett tag innan den andra kommer. Förhoppningsvis är den andra forwarden Wille.
Men en forward bör komma hyfsat fort. Vi klarar väl en stund med nuvarande skadeläge. Men absolut ingen får vara sjuk eller skadad. Så rätt bråttom med andra ord.