Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Vilket jävla hån mot Johner och Jakobs. De offras för att Trukhno ska in?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Man kan ju inte förvänta sig att alla som Challe vill ha säger ja. Jag tror att han, när han får nej, tar nästa möjliga som är samma spelartyp, tills han får ett ja.diftobbe89 skrev:Spyr inte galla över Trukhno som spelare, utan Challes prioritet av spelare.minalman skrev:Tråkig inställning här på forumet.
Varje nytt namn tycker jag ska ses som en ny medlem i familjen!
Känner de sig inte välkomna går det garanterat åt helvete!
Trukhno är naturligtvis lika välkommen som resten.
Ungefär som att ragga blondiner på krogen. Man går ju inte över till mer villiga brunetter om det är blondiner man är svag för.
Senast redigerad av minalman den 2014-05-16 16:00:42, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Lönetaket lär iaf inte vara något som kommer drabba oss...Jim Morrison skrev:Vi blir supersågade och superhånade på Twitter i detta nu. Som MadHawk sa; Vad. Fan. Håller. Vi. På. Med.

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Vilda Väsby se upp här kommer Djurgården!
Måste gått i brallan för Challe när han kunnat välja och vraka från serien han följt nångra år nu.
Måste gått i brallan för Challe när han kunnat välja och vraka från serien han följt nångra år nu.
Vafan är det som händer? Förlåt Johner och Jacobs för käftsmällen.........
- SirDIFalot
Även om dom sista pusselbitarna är rena lottovinsterna så börjar antalet kvarvarande pusselbitar bli alldeles för få nu.minalman skrev:Challe säger ju att några viktiga pusselbitar återstår. Klart man känner sig lugn då!
Expert.
- Jim Morrison
Men alla kan väl åtminstone förbereda sig för en riktigt defensiv hockey nästa säsong? Få mål, hårt jobb. Ni vet när man mötte Troja-Ljungby borta? Det är vi. Men om det är pga fallskärmen så förstår jag, då gäller det att hålla sig kvar första säsongen med riktigt billiga värvningar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag har just tappat allt sug för nästa säsong. Varför ska vi ha rekordstor trupp när vi har usel ekonomi? Lita lite mer på juniorerna så har vi råd med mer spets.
I nuläget känns inte en enda värvning förutom Tellan och mantas som uppköp.
I nuläget känns inte en enda värvning förutom Tellan och mantas som uppköp.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Pratade precis med en polare ifrån Luleå om Trucken o hans reaktion gick inte o ta miste på 
"Hahaha
HAR NI VÄRVAT HAN"
"Herre
Tror inte jag sett nån skriva nånsin nå bra om han"
Får hoppas att Trucken kan motbevisa vara fördomar

"Hahaha
HAR NI VÄRVAT HAN"
"Herre
Tror inte jag sett nån skriva nånsin nå bra om han"
Får hoppas att Trucken kan motbevisa vara fördomar

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Det sjukaste är alltså att vi tar in Trukhno till bekostnad av Jakobs eller Johner. Om nu ekonomin är så jävla dålig hade man väl kunnat ge nån av de två chansen att bevisa sig? Tror verkligen inte att de hade varit så mycket dyrare.
Fan, jag förstår inte det här alltså.
Fan, jag förstår inte det här alltså.
Vi fick stryk av Örebro i två raka förra sessen och nu ställer vi alltså upp med ett lag som kanske nästan är sämre än förra året?
Målvaktssidan är bättre, men sen?
Målvaktssidan är bättre, men sen?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Varför kan inte Challe satsa på nån duktig ahl-spelare. Det ska ju tydligen vara ekonomiskt. Rädd för vi är avsågade efter 10 omgångar och det om något kommer bli sjukt dyrt.
Hur många tror ni kommer vara på hovet då?
Fan vad Johner måste hata Challe just nu.
Hur många tror ni kommer vara på hovet då?
Fan vad Johner måste hata Challe just nu.
Jag bor och studerar ju i Piteå och en studiekamrat till mig håller på Luleå. På grund av detta (vi skrev en b-uppsats ihop) så har jag sett en hel del matcher med Luleå. Och "Trucken" har varit en av de sämre spelarna genom hela säsongen, han gjorde verkligen ingenting utom en gång då han drog på sig en onödig utvisning. Min polare har klagat på hur värdelös han varit hela säsongen.
Men men nu ser läget ut som det gör, bara att bita ihop och fortsätta stötta.
Stefan over and out.
Men men nu ser läget ut som det gör, bara att bita ihop och fortsätta stötta.
Stefan over and out.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Herregud vilken pissig fredag det här blev...