xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDdiftobbe89 skrev:Kan bara instämma, Säcken har även han visat tydligt vad han står angående Ahlén och i stort sett alltid spelat honom, en given startforward nästa säsong även om inte alla förstått det ännu.sensei skrev:En bra sändning och en av mina take-aways är att Jocke har en soft spot för Ahlén som nämns som en kulturbärare. Självklart värmer sådana påstående hjärtat hos en Ahlén-älskare som undertecknad.
Edit: Om han inte går bakåt i utvecklingen förstås, men tror snarare han kommer in i SHL-kostymen mer och mer i framtiden.
Frågetråden
Re: Frågetråden
Är det någon som vet om Danijela Rundqvist fortfarande håller på aik eller om hon konverterat till DIF?
Hardcore DIF nu.Sjöwall skrev:Är det någon som vet om Danijela Rundqvist fortfarande håller på aik eller om hon konverterat till DIF?
Född till sportchef.
Usch.
Har vi samma design på tröjorna i år?
hur i helvete kan en biljett kosta 150 kr om man vill kolla på morgondagens match? Är det någon jippomatch...?
Kommer det livesändas isåfall?
Kommer det livesändas isåfall?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Är det någon som vet om DIF-appen är på G att bli aktiv igen inför säsongen?
Har den typ någonsin funkat? Jag tänker på det här att man ska få nyheterna först där, men det har nog bara skett en gång för mig.Calle skrev:Är det någon som vet om DIF-appen är på G att bli aktiv igen inför säsongen?
Förhoppningsvis därför de tagit bort den och ska göra en ny. Men hoppas den är färdig snart så den inte glöms bort. Hoppas även de för ios inför notiser så allt nytt dyker upp direkt. Men framför allt hoppas jag de förstår sig på nytta och behovet av en app.Kungen skrev:Har den typ någonsin funkat? Jag tänker på det här att man ska få nyheterna först där, men det har nog bara skett en gång för mig.Calle skrev:Är det någon som vet om DIF-appen är på G att bli aktiv igen inför säsongen?
Using Tapatalk
Förstår verkligen inte vinningen av en app.. Hemsidan funkar väl fint? Att skapa en egen app känns lite som att skaffa ett myspace konto. Twitter, Instagram, hemsidan och nu Periscope täcker väl redan allt?sparwen skrev:Förhoppningsvis därför de tagit bort den och ska göra en ny. Men hoppas den är färdig snart så den inte glöms bort. Hoppas även de för ios inför notiser så allt nytt dyker upp direkt. Men framför allt hoppas jag de förstår sig på nytta och behovet av en app.Kungen skrev:Har den typ någonsin funkat? Jag tänker på det här att man ska få nyheterna först där, men det har nog bara skett en gång för mig.Calle skrev:Är det någon som vet om DIF-appen är på G att bli aktiv igen inför säsongen?
Hade varit mycket bättre att ha en feed på hemsidan som samlar allt. En app känns bara som man kastar pengar i sjön?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Andspe skrev:Förstår verkligen inte vinningen av en app.. Hemsidan funkar väl fint? Att skapa en egen app känns lite som att skaffa ett myspace konto. Twitter, Instagram, hemsidan och nu Periscope täcker väl redan allt?sparwen skrev:Förhoppningsvis därför de tagit bort den och ska göra en ny. Men hoppas den är färdig snart så den inte glöms bort. Hoppas även de för ios inför notiser så allt nytt dyker upp direkt. Men framför allt hoppas jag de förstår sig på nytta och behovet av en app.Kungen skrev:Har den typ någonsin funkat? Jag tänker på det här att man ska få nyheterna först där, men det har nog bara skett en gång för mig.Calle skrev:Är det någon som vet om DIF-appen är på G att bli aktiv igen inför säsongen?
Hade varit mycket bättre att ha en feed på hemsidan som samlar allt. En app känns bara som man kastar pengar i sjön?
Det är faktiskt sant. En bättre responsiv hemsida så man kan enkelt spara ner den till hemskärmen istället, så "ser det ut som en app".
Angående matchtröjor.
Jag är ute efter matchtröja med namn och nummer i tyg. Varit i kontakt med shopen och dom tillhandahåller bara namn/nummer i tryckt form.
Är det endast äkta matchtröjor som har i tyg? Med äkta menar jag spelarnas tröjor.
Jag är ute efter matchtröja med namn och nummer i tyg. Varit i kontakt med shopen och dom tillhandahåller bara namn/nummer i tryckt form.
Är det endast äkta matchtröjor som har i tyg? Med äkta menar jag spelarnas tröjor.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har nu fixat biljett till Premiären. Tog den via AXS och valde elektronisk biljett. Måste jag verkligen skriva ut den och ta med papper? Borde ju räcka att visa upp den i telefonen?
Telefonen räcker.
Japp fixat biljetter, tog dock medlemsbiljetter för jag hade tänkt att ta med min tjej som ska gå på hockey live för första gången.