DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av android »

-daniel- skrev:Suttit o klurat hela dagen (nåja) men kan inte bestämma mig....några är självskrivna, dock. Får spåna vidare.
Har du klurat hela dagen så är du värd att slappna av lite nu. Påt igen bara.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
-daniel-

Re: DIF i Media

Inlägg av -daniel- »

android skrev:
-daniel- skrev:Suttit o klurat hela dagen (nåja) men kan inte bestämma mig....några är självskrivna, dock. Får spåna vidare.
Har du klurat hela dagen så är du värd att slappna av lite nu. Påt igen bara.
JAG KAN INTE. :cry:

Micke J, Challe, Schampo, Linkan & Otto. Två skall bort. Processing error. NOT COMPUTING. Fatal error in #3352 buffer overrun.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: DIF i Media

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Micke är den mest gjutna i hela DIF-historien!
Användarvisningsbild
Caveman

Re: Sv: DIF i Media

Inlägg av Caveman »

SkönaDjurgårn skrev:Micke är den mest gjutna i hela DIF-historien!
Att han skulle vara den mest gjutna spelaren i HELA DIF-historien ställer jag mig lite tveksam till.
Senast redigerad av Caveman den 2012-12-15 22:18:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

SirDIFalot, har du gjort någon "drömfemma" eller finns det inte några spelare du kan relatera till.... Är spelarna FÖR "gamla" för dig.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Caveman skrev:SirDIFalot, har du gjort någon "drömfemma" eller finns det inte några spelare du kan relatera till.... Eller är spelarna FÖR "gamla" för dig.
Om jag får gå utanför Wennerholms alternativ så skulle jag nog välja...

Tellqvist
Nord - Ragnarsson
Linkan - Micke J - Ölvestad

Om vi pratar personliga favoriter alltså. Och som du så få fint påpekar så kan jag ju gärna inte ta ut vissa spelare som jag knappt sett spela.
Expert.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/user/DIFHockeyTV?

Mycket nytt uppe idag.
Mycket godis där! Hatten av till den kanalen!!!

(men "Most Champions" - Mesta Mästarna blir kanske blir något annat på Engelska.)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Re: Sv: DIF i Media

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Caveman skrev:
Att han skulle vara den mest gjutna spelaren i HELA DIF-historien ställer jag mig lite tveksam till.
För mig är han det, men han kanske inte finns med i facit? ;)
Användarvisningsbild
Caveman

Re: Sv: Re: Sv: DIF i Media

Inlägg av Caveman »

SkönaDjurgårn skrev:
Caveman skrev:
Facit...? Det får du ta med SirDIFalot.....
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Re: Sv: Re: Sv: DIF i Media

Inlägg av SirDIFalot »

Caveman skrev:
SkönaDjurgårn skrev:
Caveman skrev:
Facit...? Det får du ta med SirDIFalot.....
Okej.... Varför riktar du massa inlägg mot mig hela tiden?
Expert.
Användarvisningsbild
sthlm19

Inlägg av sthlm19 »

Magnutz skrev:
SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/user/DIFHockeyTV?

Mycket nytt uppe idag.
Mycket godis där! Hatten av till den kanalen!!!

(men "Most Champions" - Mesta Mästarna blir kanske blir något annat på Engelska.)
Otroligt bra kanal. men... Fy helvete vad dåligt jag mår när jag ser HV-filmen, som att bli dumpad av sin flickvän en andra gång.
mb81

Inlägg av mb81 »

Hej!
Efter att äntligen signat upp viasat efter att kollat det mesta på den lokale o´learys som också är vår sponsor(alltså liljeholmen) är jag mycket besviken. Buffrade extremt mycket från andra perioden och framåt. Blev knappt nån bättring. De har dessutom inte svarat på mitt arga mail!
Hur är er upplevelse av viaplay? Trodde på proffsig sändning med bra kvalle nu när man har vant sig vid s24 skiten!
De verkar också tagit bort möjligheten att se matcher i efterhand som man kunde förut eller hittar jag inte det? Nån som kan säga var isf!
Användarvisningsbild
dutti

Inlägg av dutti »

mb81 skrev:Hej!
Efter att äntligen signat upp viasat efter att kollat det mesta på den lokale o´learys som också är vår sponsor(alltså liljeholmen) är jag mycket besviken. Buffrade extremt mycket från andra perioden och framåt. Blev knappt nån bättring. De har dessutom inte svarat på mitt arga mail!
Hur är er upplevelse av viaplay? Trodde på proffsig sändning med bra kvalle nu när man har vant sig vid s24 skiten!
De verkar också tagit bort möjligheten att se matcher i efterhand som man kunde förut eller hittar jag inte det? Nån som kan säga var isf!
Det är olika för min del, är jag hemma och kollar med min stationära funkar det till 95% klockrent. Min laptop är det lite sämre med, men oftast funkar det bra! Det jag har haft problem med är att dra upp den på TV, hittills har det fungerat piss så jag håller mig till datorn.. För min del verkar mycket hänga på vilken uppkoppling jag sitter på för stunden. Kul grej är att telefonen brukar funka SJUKT bra, även om den blir 300 grader varm och batteriet dör efter typ 2 perioder.

Angående att kolla i efterhand.. Jag har bara kollat ~2h efteråt, och då funkar det alltid att hålla för skärmen med handen (så du inte ser slutresultat, hehe) och spola tillbaks sändningen en bra bit.
Du är med oss överallt, Stefan.
mb81

Inlägg av mb81 »

dutti skrev:
mb81 skrev:Hej!
Det är olika för min del, är jag hemma och kollar med min stationära funkar det till 95% klockrent. Min laptop är det lite sämre med, men oftast funkar det bra! Det jag har haft problem med är att dra upp den på TV, hittills har det fungerat piss så jag håller mig till datorn.. För min del verkar mycket hänga på vilken uppkoppling jag sitter på för stunden. Kul grej är att telefonen brukar funka SJUKT bra, även om den blir 300 grader varm och batteriet dör efter typ 2 perioder.

Angående att kolla i efterhand.. Jag har bara kollat ~2h efteråt, och då funkar det alltid att hålla för skärmen med handen (så du inte ser slutresultat, hehe) och spola tillbaks sändningen en bra bit.
Alltså jag kör laptop med trådlöst men har ändå sjukt snabbt med fiber hemma så internethastigheten ska inte vara något problem. Dra upp det på teven verkar inte funka bra då blir bilden för kackig men kan streama saker bra överallt annars.
Jag har kollat efteråt inte för att jag vill veta resultat utan för att jag vill se vissa saker men det verkar inte gå nu eller är det bara jag som inte hittar?
Viaplay vägrar svara iaf verkar det som!
Vill fan ha kompensation för att de förstörde min kväll som sen DIF räddade upp!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Trådlöst är inte bra för den här typen av användande. Visst, det fungerar ibland eller oftast. Sen drar sambon på hårtorken eller mikron eller någon annan störning så skiter det sig direkt.

Kör en lite sladd så skall du se att du blir nöjd.

Hade själv perfekt "mottagning" för övrigt (med sladd).
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Skriv svar