Sorry. Det är ett av de mest hemska minnena man har som Djurgårdare. Tyckte dock att det passade bra in i sammanhanget, om man bortser från de känslomässiga aspekterna.Heaty skrev:Kan man inte få gå in i den här tråden och läsa lite glädje utan att man ska påminnas om Claesson och Luleå?
Helvete gubbar.
OnT: En dum jävel hade sagt "Nu vänder det ordentligt" och jinxat, så jag säger bara att det ser ljust ut om vi fortsätter att vara lika starka på Tele2.
DIF Fotboll
-
Re: DIF Fotboll
Bara två dagar kvar till bortamatchen på hemmaplan mot BP!
http://www.ticnet.se/event/if-brommapojkarna-dif/277049 KÖP ER BILJETT!
http://www.ticnet.se/event/if-brommapojkarna-dif/277049 KÖP ER BILJETT!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
DIF Fotboll
Enligt TT är Radetinac klar för oss..
EDIT: Nu även bekräftat på DIF.se ! Grymt bra värvning, kontraktet är på 3.5 år.
EDIT: Nu även bekräftat på DIF.se ! Grymt bra värvning, kontraktet är på 3.5 år.
2014-04-07, vad hände?
Såja DIF! Känns som en riktigt bra värvning.
Godsway- Amartey- Adde/Tibbe - Radetinac känns spontant som ett väldigt bra mittfält.
Köp er biljett nu till imorgon så välkomnar vi Radetinac.
Godsway- Amartey- Adde/Tibbe - Radetinac känns spontant som ett väldigt bra mittfält.
Köp er biljett nu till imorgon så välkomnar vi Radetinac.
- Lee Harvey Oswald
Skönt, känns nog bra för DIF att slippa möta honom framöver.
Tycker han "ställt till med" stor oreda i försvaret mot oss.
Tycker han "ställt till med" stor oreda i försvaret mot oss.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Känns som att det börjar se bättre ut. Tibbling och Radetinac som startyttrar och Godsway/Broberg som backups.
Bara man slutar byta in Godsway som forward egentligen så blir jag nöjd.
Bara man slutar byta in Godsway som forward egentligen så blir jag nöjd.
Gameday!
Ses där!
Mot andra raka
Ses där!
Mot andra raka
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
I allsvenskan, med sin låga kvalitet är det viljan som avgör matcherna. I måndags ville vi mer än helsingborg. Idag vill vi mindre än bp.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
DIF Fotboll
Beror på att bp är först på varje boll i duellerna. Vilket är vilja. Det beror också på att de är lite snabbare till varje boll, vilket ger dem mer tid. Det är också vilja. Sedan kör de press med understöd, vilket vi inte orkar. Det är också vilja. Det kan se ut som de är bättre, men det beror bara på att de vill mer. Inga lag är bättre än några andra i allsvenskan. Mest vilja vinner pokalen. Sedan blir vi utskrattade i Europa.Malto skrev:Vilja? De är ju helt utspelade....
DIF Fotboll
Haha, så kan man ju se det. Inget av lagen har något kunnande, därför avgör bara viljan. Fast jag tycker nog BP uppvisar väsentligt mer kunnande också, de kan ju faktiskt både slå några passningar rätt och låta bli att tappa boll hela tiden.
- minalman
DIF Fotboll
Vi förlorar mot två konstgräslag på Tele2 och vinner mot ett naturgräslag. Om vi vinner på söndag ser jag ännu tydligare sambandet.
Deppa ihop idag och komma tillbaka är vad som gäller nu.
Nästa söndag mot Häcken ska vi alla göra en bättre insats, från oss på läktarplats till spelarna på planen!
Alltid oavsett!
Nästa söndag mot Häcken ska vi alla göra en bättre insats, från oss på läktarplats till spelarna på planen!
Alltid oavsett!
- Lee Harvey Oswald
Störtlöjligt, totalt utrullade av Plantskolan, men det var ju inte bara plastgräs, även bortamatch, då blir inga poäng.
DIF "gjorde en DIF" helt enkelt, tar först en meriterande något oväntad seger mot topplag för att att i nästa omgång vika ner sig totalt mot bottenlag.
DIF "gjorde en DIF" helt enkelt, tar först en meriterande något oväntad seger mot topplag för att att i nästa omgång vika ner sig totalt mot bottenlag.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lidingö DIF
Herre gud! Lyckan ifrån ha avslöjat de talanglösa posörerna ifrån norra Danmark utbytes mot en tarmtryckning av ett brödgäng ifrån Vällingby. Snälla DIF. Lite regelbundhet kanske kan frambringas...snälla!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16