Hata aik
- Cirith Ungol
Re: Hata aik
Man borde fan skicka en lastbil med Djurgårdsöl till Kenttä om detta håller sig 

Janos skrev:7-1 Asplöven.
Hahahaha
AIK måste i nuläget göra 16 mål för att slippa kval.
8-1 nu. Bara måste vara läggmatch. Mora hade ändå bonuspoäng i slutspelsserien att spela om
Då var det klart.
Nu håller vi på 3 lag från ettan och SSK.
Nu håller vi på 3 lag från ettan och SSK.
- Cirith Ungol
Synd att SSK inte vann efter full tid mot KHK. Önskar dem all lycka i kvalet.
Jag hoppas att den blonderade fjollan Segui blir kvar i AIK forever - det borgar för fortsatta episka magplask
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9459551.ab
Stackarna som sitter med biljetter till en väldigt avlägsen SHL-premiär
Vart tror ni derbyna spelas nästa år? Zinken?

-
Kul att håna, men man sätter lite i halsen när man sedan tittar på vårt eget fotbollslag.
Äh vi ligger inte i botten av superettan. Vårt fotbollslag är väl i klass med hockeylaget.Metal Machine skrev:Kul att håna, men man sätter lite i halsen när man sedan tittar på vårt eget fotbollslag.
Ja och asså, så länge vi inte låter en materialare vara ass.tränare så känns det som vi är lite seriösare klubb än råttorna från norr...mb81 skrev:Äh vi ligger inte i botten av superettan. Vårt fotbollslag är väl i klass med hockeylaget.Metal Machine skrev:Kul att håna, men man sätter lite i halsen när man sedan tittar på vårt eget fotbollslag.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag förstod med en gång att de skulle få äta upp den där kaxigheten...Mash skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9459551.ab