DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Hammarby säljer 15k biljetter mot fucking Ljungskile. Vi mobiliserar 11k mot serieledarna. Bättre kan vi.
- Lee Harvey Oswald
Premiär för mig imorgon på FF:s-Arena (Fåret Franks).
Skulle förvåna mig nåt oerhört om första 3 poängaren på "nya plasten" kom redan imorgon.
HIF är minst en klass bättre på alla positioner.
Inte så lätt kan jag tro, att helt plötsligt på beställning bara börja hova in poäng på konstgräs.
Vi har ett löjligt lågt poängsnitt där.
På de senaste 30 matcherna har vi väl vunnit typ 5 gånger
Vår start-11:a är helt klart kapabel till en mittenplats i tabellen.
Men när vi sista 20 gör våra 3 byten blir vi brutalt avslöjade, bakom den ordinarie 11:an finns......ingenting
Skulle förvåna mig nåt oerhört om första 3 poängaren på "nya plasten" kom redan imorgon.
Inte så lätt kan jag tro, att helt plötsligt på beställning bara börja hova in poäng på konstgräs.
Men när vi sista 20 gör våra 3 byten blir vi brutalt avslöjade, bakom den ordinarie 11:an finns......ingenting
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Dessutom står vi utan Amartey och Johansson avstängda. Tar vi 1 poäng imorgon är jag väldigt nöjd!Lee Harvey Oswald skrev:Premiär för mig imorgon på FF:s-Arena (Fåret Franks).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Eftersom vi redan har slagit serieledaren en gång tidigare i år när allt såg väldigt mörkt ut ska man inte ta ut nederlaget i förskott. Även fast jag också tror att det blir brakförlust...
Jag ser ett mönster...
Vad kostar en öl på En Arena? Prislista någon?
en polare undrar.

DIF Fotboll
40 för vanlig och 60 för en alltid oavsett.Stentuff skrev:Vad kostar en öl på En Arena? Prislista någon?en polare undrar.
-
Tycker att vi borde ge Godsway chansen på topp istället för att byta in Solignac. Den sistnämnde borde sättas på ett flyg hem redan nu faktiskt. Godsway öser in mål i U21, där han spelar forward. I a-laget tycker man dock att han ska vara mittfältare, eftersom vi redan har den fantastiska Solignac.
GAMEDAY! Fan vad kul detta blir.
Gäller att ta sig förbi denna dagen på jobbet bara. GE MIG 19.00!
Gäller att ta sig förbi denna dagen på jobbet bara. GE MIG 19.00!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Sv: DIF Fotboll
Chibsah får inte äta eller dricka innan kl. 23 eftersom det är Ramadan. Det verkar ju jäkligt smart. Kan man inte få undantag och gå efter tiden i Mecka eller nåt? Det får ju inte gå till så här i professionell idrott...
- Lee Harvey Oswald
/quote] Dessutom står vi utan Amartey och Johansson avstängda. Tar vi 1 poäng imorgon är jag väldigt nöjd![/quote]
Usch, hade glömt/förträngt avstängningarna.
Jahaa, då startar vi matchen kraftigt reducerat i slagstyrka, får hoppas HIF bara ställer ut ena dojan då (tyvärr funkar inte det laget så riktigt)
Usch, hade glömt/förträngt avstängningarna.
Jahaa, då startar vi matchen kraftigt reducerat i slagstyrka, får hoppas HIF bara ställer ut ena dojan då (tyvärr funkar inte det laget så riktigt)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Äntligen är man klar på jobbet för dagen. Dags att ta sig mot Tele2 och En Arena!
Nu kör vi, det ska koka på Tele2 ikväll!
Vi ger aldrig upp!
Nu kör vi, det ska koka på Tele2 ikväll!
Vi ger aldrig upp!
Djurgårns IF du är allt jag har!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
2-1 Jawo är tamefan en av de härligaste spelarna vi har haft de senaste åren!
Jag ser ett mönster...
Erton var riktigt bra idag, jag har varit lite skeptiskt mot han i år och inte tyckt han har varit bra. Men hans två passningar som ledde till målen var fenomenala.