Tog alltid raka enkla beslut i spelet. Konsekvent enkelt! Börjat tumma på det och krånglar till det. Där har du!sensei skrev:Vad menar du med att han har tappat sin konsekvens? Aldrig hört det uttrycket förut.
Urbom är bästa backen just nu (just nu = senaste 2-3 matcherna)
Skadetråden
Re: Skadetråden
Skadeuppdatering/frånvarouppdatering??
Vad händer med:
Vab Bourque
Gurra P
Tom ”on/off” Nilsson
Linus J
Vejdemo
Hultström och Högström ( jag vet att de spelar men de känns frånvarande)
Har jag glömt nån?
Vad händer med:
Vab Bourque
Gurra P
Tom ”on/off” Nilsson
Linus J
Vejdemo
Hultström och Högström ( jag vet att de spelar men de känns frånvarande)
Har jag glömt nån?
Brodin
Vejdemo. Vad är status på dessa. ???
Brodin: PetadBIX skrev:Brodin
Vejdemo: Överkroppskada spelar inte mer under grundserien
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Andspe skrev:Brodin: PetadBIX skrev:Brodin
Tack. Vet du även status på Posler och Tom när dom är tillbaks ?
Tom syntes i omklädningsrummet. Har varit sjuk, men är på bättringsvägen. Förmodligen åter i slutspelet. Possler är på is och tränar.BIX skrev:Andspe skrev:Brodin: PetadBIX skrev:Brodin
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Det känns underligt att vi inte matchar Brodin som 13:e för att få igång honom till slutspelet, om det nu inte handlar om någon känning.Andspe skrev:Tom syntes i omklädningsrummet. Har varit sjuk, men är på bättringsvägen. Förmodligen åter i slutspelet. Possler är på is och tränar.BIX skrev:Andspe skrev:Brodin: PetadBIX skrev:Brodin
Brodin petad? Nu har jag nog tappat det helt. Utveckla gärna.Andspe skrev:Brodin: PetadBIX skrev:Brodin
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror inte en sekund på att Brodin skulle vara petad, han kan ju ha dragits med någon miniskavank eller överbelastning av något slag efter hans långa frånvaro.
-
Infon kom från Linus Norberg på Aftonbladet.-daniel- skrev:Tror inte en sekund på att Brodin skulle vara petad, han kan ju ha dragits med någon miniskavank eller överbelastning av något slag efter hans långa frånvaro.
Säkert felaktigt ”läckt” från ledningen på det låter lite ”bra” att kunna ha en sån som Brodin petad.
Men såklart vilade han bara. Kanske kört brutalgris i veckan för att komma ikapp och att då spela match sliten är rätt dumt.
Men nästan 100 på att hans icke spel var i samförstånd med spelaren själv.
Ange utgick igår. Har inte skrivits något om det. Var det en säkerhetsåtgärd eller är säsongen över?
Örebroarn skrev:Ange utgick igår. Har inte skrivits något om det. Var det en säkerhetsåtgärd eller är säsongen över?
Precis. Är riktigt orolig. Inte bara för den här säsongen. Han ska ju dra oss uppåt de närmaste två åren...Örebroarn skrev:Ange utgick igår. Har inte skrivits något om det. Var det en säkerhetsåtgärd eller är säsongen över?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Tyst om Ante...
Det är som om det är en jinx bara att ställa frågan. Så länge vi inte kräver ett svar avseende hur han mår får vi ju inte det svar vi inte vill ha.
Edit: härligt många negationer, men nu är det inte lördag längre.
Det är som om det är en jinx bara att ställa frågan. Så länge vi inte kräver ett svar avseende hur han mår får vi ju inte det svar vi inte vill ha.
Edit: härligt många negationer, men nu är det inte lördag längre.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
- Lee Harvey Oswald
Riktigt trist om säsongen är över för A
Är däremot inte så säker på att det blir uttåg direkt i kvarten bara för det.
DIF har sedan Antes återkomst radat upp sina klart sämsta matcher för säsongen, ingen slump tror jag, lagets kollektiva slit har blir svagare, "nån annan kommer fixa"...osv.
Det lär ta tid för Ante att komma upp till 100% av sin kapacitet igen , frågan är, har vi den i ett slutspel?
(försöker nog intala mig själv om att vi blir tuffa att möta även utan Engqvist)

Är däremot inte så säker på att det blir uttåg direkt i kvarten bara för det.
DIF har sedan Antes återkomst radat upp sina klart sämsta matcher för säsongen, ingen slump tror jag, lagets kollektiva slit har blir svagare, "nån annan kommer fixa"...osv.
Det lär ta tid för Ante att komma upp till 100% av sin kapacitet igen , frågan är, har vi den i ett slutspel?
(försöker nog intala mig själv om att vi blir tuffa att möta även utan Engqvist)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan