Weigel kan få vila i Hanviken enligt mig. Först ut ihop med Larsson.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-08 20:34:27Herregud vad dålig Hampus Larsson är. Totalt hopplös. Blir gött att få tillbaka Linus och Victor. Även Weigel behöver nog vila ett tag.Manijock skrev: ↑2025-01-08 20:32:18 Ruggigt svag andra. Målet är hopplöst uselt av både Hävelid, katastrofparet Blixt/Tychonick och Frondell som bör försvinna ner i J20 illa kvickt. Krogdahl har problem. Thoresens andra är rekordsvag. Costmar gömmer sig, Dick är trött. Det bara fortsätter. Ingen presterar ens okej. Kanske Blomgren och Sissons.
Larsson.... Hopplöst kass!
HA 24/25: Södertälje - Djurgårdens IF 8/1
- Jim Morrison
Jag vill aldrig se Dick och Klasen i samma kedja igen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Hade kunnat fungera om man haft en duracellkanin som center men finns ingen sån i Djurgården så
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och någon retsticka har jag inte sett på hela säsongen. Vet inte vad som hämmar honom..Manijock skrev: ↑2025-01-08 20:36:57Weigel kan få vila i Hanviken enligt mig. Först ut ihop med Larsson.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-08 20:34:27Herregud vad dålig Hampus Larsson är. Totalt hopplös. Blir gött att få tillbaka Linus och Victor. Även Weigel behöver nog vila ett tag.Manijock skrev: ↑2025-01-08 20:32:18 Ruggigt svag andra. Målet är hopplöst uselt av både Hävelid, katastrofparet Blixt/Tychonick och Frondell som bör försvinna ner i J20 illa kvickt. Krogdahl har problem. Thoresens andra är rekordsvag. Costmar gömmer sig, Dick är trött. Det bara fortsätter. Ingen presterar ens okej. Kanske Blomgren och Sissons.
Larsson.... Hopplöst kass!
Spela fult
Jo, hon vill ju ha en vältränad kille, det är ju knappast för DIFs skull hon pumpade upp vår Dick. Nähe du mr Axelsson, sätt hockeyn före bruden nu, du kan swappa tillbaka efter finalspelet men just nu behövs du mer på annat håll.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-01-08 20:33:38Nog hon som fick honom att börja träna så det blev att spela hockey igen.
Så är på två vis det där.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Inte ens i PP1? (Fast det är ju en femma och inte enbart kedja, så helt rätt)
Vem är det Frondell försöker markera på målet?
Därav begränsad speltid.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Gallerjunisar kommer sällan/aldrig fatta helt rätt beslut i alla lägen. Det är bara att köpa om man alls vill lira dem.
Linus Eriksson var väl möjligen undantaget som bekräftar regeln som gallerjunis i A-laget. Otroligt mogen avvägningsmässigt/värderingsmässigt i sitt spel.
Frondell spelar moget men inte alltid.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kan norrmän låta arga? 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kanske sätta laget före sig själv.captcash skrev: ↑2025-01-08 20:41:41Jo, hon vill ju ha en vältränad kille, det är ju knappast för DIFs skull hon pumpade upp vår Dick. Nähe du mr Axelsson, sätt hockeyn före bruden nu, du kan swappa tillbaka efter finalspelet men just nu behövs du mer på annat håll.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-01-08 20:33:38Nog hon som fick honom att börja träna så det blev att spela hockey igen.
Så är på två vis det där.
Trodde ju att det var ett krav från Wikegård när han signade. Men näää, ta en idiotavstängning för att få fira glammjul och nyår med bruden bara.
Med tanke på hur få som tuppar sig mot Thore när det snackas ute på isen så antar jag det. Har dock aldrig hört det själv.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kuken! Hem och gulla med bruden bara 

Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.