SHL 21/22: Leksand - Djurgårdens IF 10/3

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Janzoo
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Janzoo »

Gélinas är DIF. Bortaklacken är DIF.

Sjukt tråkigt att folk attackerar Björn Hellkvist för saker som är uppenbara men från hans livsförstörande sjukdom. Vi är bättre än så, även om LIF är ett vidrigt lag.
DIFLuWi
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFLuWi »

Dusinator skrev: 2022-03-10 22:34:24 Hellkvist ville inte kommentera situationen med bischel-Söderlund… men allvarligt, vad är det att vara så sur på? Såna händer ju varje match. Olyckligt med skada men om jag inte minns fel har han själv stått och raljerat över såna situationer förr och försvarat sina spelare som gjort precis samma sak…
Hellqvist är en jävla pajas. Finns ingen tränare som har så lite ödmjukhet.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
maag80

Inlägg av maag80 »

Janzoo skrev: 2022-03-11 01:15:58 Gélinas är DIF. Bortaklacken är DIF.

Sjukt tråkigt att folk attackerar Björn Hellkvist för saker som är uppenbara men från hans livsförstörande sjukdom. Vi är bättre än så, även om LIF är ett vidrigt lag.
OJ, jag visste inte att Hellkvist har Parkinson.
All respekt, överjävlig sjukdom.
MEN, jag minns när han förra säsongen stod å sa att det var förfärligt att nån hade skadat Peter Cehlarik just för att han var en DYR import. ;-)
Väldigt speciell tränare.
"De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!"
STINGRAY71

Inlägg av STINGRAY71 »

Jag gillar det jag ser i vårat DIF med hjärta för skölden 💛 💙 ❤ oavsett kval eller inte...
Tankarna går nu mycket till hur kunde det bli så här !? Har vi lärt oss något!? större delen av laget utbytt avpolleterat alt frysbox till och från...ang skador javisst en del av det...men det lutade åt helvete redan på försäsongen 🤔 utnämningen av årets back nr 8 🤨 hur är det möjligt !? Kanske pga ingen annan har varit m från början !? Hur lite skills några av våra importer uppvisar såsom Carey och Poiere men även dom som lämnat !? t o m Gragnani har sett lite mjuk och frånvarande ut i årets upplaga till och från !? Bengtsson börjar närma sig Shl duglig...men hamnar alltid i boxplay uppställning även vid 5 mot 5 lustigt !? Är det Aho som spökar !? Än en gång TACK KG för att du tog tag i rodret m din erfarenhet och kontakter utan detta vågar jag inte ens tänka tanken på hur det sett ut...👍💪
Skriv svar