SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
Ändå 69,8% i Corsin 

Jag får det till 72,6% i spel fem mot fem. Enligt officiella (som inte är speciellt tillförlitlig men ändå). Rätt sjukt att torska med 4-0..Skidlöparn skrev:Ändå 69,8% i Corsin
Kod: Markera allt
DIF Rögle
P1 26 8 76,47%
P2 16 9 64,00%
P3 11 3 78,57%
TOT 53 20
% 72,60% 27,40%
Född till sportchef.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Lee Harvey Oswald
Tycker ändå det är lite gulligt, att vi envisas med att spela va-fan-det-nu-heter, FramfallsHockey??!när vi inte ens är i närheten av att ha en trupp som klarar av det.
Ska det verkligen behöva ta en halv säsong innan Jock-Tomassi inser att ballongen sprack långt innan det ens fyllts någon luft i den
Fortsätter vi så här, med samma upplägg efter uppehållet kommer vi.... över tid.... ha det sämsta poängsnittet någon upplaga av DIF haft, någonsin.
Känns som en parodi detta experiment.
Att luta sig mot avslut på motståndarmålet/avslut mot eget mål, och på det basera huruvida det gått bra eller ej.
-Vi tar inga poäng sep-okt-nov....Men i dec-jan-feb, då ska det rasa in, lite så ser vi det... över tid
Det är så jälva dumt så jag måste gå och lägga mig
We were dead before the ship even sank
Ska det verkligen behöva ta en halv säsong innan Jock-Tomassi inser att ballongen sprack långt innan det ens fyllts någon luft i den
Fortsätter vi så här, med samma upplägg efter uppehållet kommer vi.... över tid.... ha det sämsta poängsnittet någon upplaga av DIF haft, någonsin.
Känns som en parodi detta experiment.
Att luta sig mot avslut på motståndarmålet/avslut mot eget mål, och på det basera huruvida det gått bra eller ej.
-Vi tar inga poäng sep-okt-nov....Men i dec-jan-feb, då ska det rasa in, lite så ser vi det... över tid
Det är så jälva dumt så jag måste gå och lägga mig
We were dead before the ship even sank
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Ah, räknade special teams också.android skrev:Jag får det till 72,6% i spel fem mot fem. Enligt officiella (som inte är speciellt tillförlitlig men ändå). Rätt sjukt att torska med 4-0..Skidlöparn skrev:Ändå 69,8% i Corsin
Kod: Markera allt
DIF Rögle P1 26 8 76,47% P2 16 9 64,00% P3 11 3 78,57% TOT 53 20 % 72,60% 27,40%
Hank, Ahlén och Lund har iofs presterat plus så här långt. Godkänt så vitt man kan förvänta sig av en fjärdekedja. Dock tycker jag inte Hank är kaptensämne tyvärr.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
De lirade ju faktiskt riktigt bra i första. Jag förstår inte vad som är fel, förutom att elitidrottsmän som lyfter över 100 000 kronor i månaden för att spela en sport som går ut på att skjuta en puck i ett mål borde vara ganska duktiga på just det. Det är nästan så man vill kasta sig ned från läktaren och ta skotten själv.
Hur lång tid är "över tid", förresten? Om ett lag förlorar tio av tolv matcher så skulle man väl kunna argumentera för att laget över tid förlorar? Eller är det en för liten "sample size"? Nog för att man hade räknat med några barnsjukdomar men det här är ju inte av denna värld. Jesus Kristus!
Hur lång tid är "över tid", förresten? Om ett lag förlorar tio av tolv matcher så skulle man väl kunna argumentera för att laget över tid förlorar? Eller är det en för liten "sample size"? Nog för att man hade räknat med några barnsjukdomar men det här är ju inte av denna värld. Jesus Kristus!
Vad baserar de egentligen på att ett lag måste ha bra corsi för att ha framgång på sikt? Finns det vettigt belägg för det?
Jag menar KHK har sämst corsi i hela ligan (tror jag) och de ligger först efter 25 % av serien. Med det lär de ha byggt upp ett självförtroende och ett spel som inte ens den påstådda utjämningen av prestation som corsin siar om kommer att bräcka.
Jag menar KHK har sämst corsi i hela ligan (tror jag) och de ligger först efter 25 % av serien. Med det lär de ha byggt upp ett självförtroende och ett spel som inte ens den påstådda utjämningen av prestation som corsin siar om kommer att bräcka.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Hur gör ni andra för att kunna somna i kväll?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Stirrar på skärmen tills att jag somnar eller inte hinner somna.minalman skrev:Hur gör ni andra för att kunna somna i kväll?
Jag spelar alltid på oddset "mot" djurgården, så hur det än går så kan jag gotta mig i något.minalman skrev:Hur gör ni andra för att kunna somna i kväll?
idag var oddset 0-4 130ggr pengarna, tur man chansade

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Think if...
- Kontakt:
Nu börjar t.o.m jag bli orolig och skulle behöva en tydlig förändring i först och främst spelet som uppenbarligen inte klickar med den trupp vi har. Vi måste börja spela efter våra tillgångar...
Using Tapatalk
Om det inte funkar med klassikern att räkna får så kanske du kan testa att räkna Corsi istället?minalman skrev:Hur gör ni andra för att kunna somna i kväll?
Skippar att sova och jobbar natt istället.minalman skrev:Hur gör ni andra för att kunna somna i kväll?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109