SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20
Vill ändå ha Tellan i mål mot Fisk. Mantas verkar vara mer än lovligt darrig och ur form. Tellan hade några dåliga ingripanden idag men har rutin och kan skaka av det till onsdag.
Det är igång, var så säker... dock börjar det bli vitt nu och jag skyller inte på ålder, det är fan DIF's fel!Praetori skrev:Låt skägget växa. Kvartsfinal. För sjutton gubbar.captcash skrev:HOLY FUCKING SHIT.... tänk på MINA nerver för helvete!!!
SLUTSPEL, WOHO!!!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Som utsocknes djurgårdare från västgötaslätta, vad menas med kylskåp, tegelsten?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror inte det betyder något, det är bara en ramsa. Rätta mig om jag har fel.MarcusDaze skrev:Som utsocknes djurgårdare från västgötaslätta, vad menas med kylskåp, tegelsten?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Så himla skönt!
Men varför göra det så jävla spännande då man leder med tre mål? Nu kommer jag inte kunna sova innan klockan blir två.
Eller vänta nu...Var är whiskyn...Där står den!
Skål alla djurgårdare, jag skiter i att det är måndag!
Men varför göra det så jävla spännande då man leder med tre mål? Nu kommer jag inte kunna sova innan klockan blir två.
Eller vänta nu...Var är whiskyn...Där står den!
Skål alla djurgårdare, jag skiter i att det är måndag!
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Bulan. Vilken snubbe. All respekt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Travis Tritt - it's a great day to be alive
En stor portion nostalgi utlovas!
FAN VA SKÖNT!
Att brunsås inte får något av domarna i slutet gör det bara än bättre. Så jävla rättvist med tanke på hur köpt Sören Persson var senast.
En stor portion nostalgi utlovas!
FAN VA SKÖNT!
Att brunsås inte får något av domarna i slutet gör det bara än bättre. Så jävla rättvist med tanke på hur köpt Sören Persson var senast.
Hahaha bulans pudel, magi!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Usch, får erkänna att Bulan faktiskt var sympatisk och sjysst... erkände tom sitt fel när han rant:a om trippingen i slutet (som var diving)... bra sportsmanship, cred till honom.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hahaha, först är Bulan bombsäker och sågar domarna. Sen får han se situationen under pågående intervju och får äta upp sin hatt.
Stolt, men aldrig nöjd
Bulan ska ha mycket beröm. Han är rak på nåt sätt. Skön vändning när han ser klippet på repris.
Ja fyfan, gillar han skarpt, ärlig i intervjuerna.Praetori skrev:Bulan. Vilken snubbe. All respekt.
Aldrig hört den, varken på Hovet eller utanför..?sensei skrev:Tror inte det betyder något, det är bara en ramsa. Rätta mig om jag har fel.MarcusDaze skrev:Som utsocknes djurgårdare från västgötaslätta, vad menas med kylskåp, tegelsten?

Den är gammal och höljd I dunkel. Endast de som kom på den vet vad det handlar om men ryktena säger att det var en blöt utekväll som står bakom logiken.MarcusDaze skrev:Som utsocknes djurgårdare från västgötaslätta, vad menas med kylskåp, tegelsten?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.