Fantastisk dribbling på offensiv blå av J.Eriksson, mot #87 innan 2-0, begåvat.
Att chansspela så med halva matchen kvar i 0-1 underläge borde vara straffbart.
Synda att Kanada inte bara vinner för att dom är bättre, lika mycket för att de gula viker ner sig.
Gör illa nån röd i 3:e,
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Fantastisk dribbling på offensiv blå av J.Eriksson, mot #87 innan 2-0, begåvat.
Att chansspela så med halva matchen kvar i 0-1 underläge borde vara straffbart.
Synda att Kanada inte bara vinner för att dom är bättre, lika mycket för att de gula viker ner sig.
Gör illa nån röd i 3:e,
boarding/checking from behind lex Forsberg på Cindy
Allt snack om att kanadensiska domare skulle vilja ge sina landsmän en fördel och så är det våra egna som viker ner sig för att inte reta sina arbetsgivare.
Senast redigerad av minalman den 2014-02-23 14:58:06, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Allt snack om att kanadensiska spelare skulle vilja ge sina landsmän en fördel och så är det våra egna som viker ner sig för att inte reta sina arbetsgivare.
minalman skrev:Allt snack om att kanadensiska spelare skulle vilja ge sina landsmän en fördel och så är det våra egna som viker ner sig för att inte reta sina arbetsgivare.
Exakt. Pinsamt.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jag menade kanadensiska domare (men skrev spelare som jag ändrat nu), men det verkar som du läste vad jag tänkte och inte vad jag skrev
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Våra, lagkaptenen, världsstjärnor och NHL spelare viker ner sig fullständigt, min andra halva den finska delen av hjärtat gråter över det att dom finska lejonen skulle krigat tills fötterna blöder och visat 0% av den överdrivna och sjuka respekten vi visar Kanada
Förstår inte hur Jonathan Ericsson inte blev petad efter andra perioden... Han har inte gjort något rätt i denna match, fan sätt in Bombom så hade han spelat bättre...