Och Eriks tre indianare i samma byte måste vara nån slags rekord även om bara en av dem var riktigt grov. Hjärndött hursomhelst.
Kul att Fimpen var tillbaka och grattis till Otto. Klacken var vek i slutet och hatade Leksand för lite överlag.

Jag stod och spydde galla över dem för full hals i typ fem minuter (vet faktiskt inte vad för dynga jag slängde ur mig, finare skit än vad den var riktat till ivf) men det var inte tillräckligt.SkönaDjurgårn skrev:Klacken var vek i slutet och hatade Leksand för lite överlag.
Skulle gärna se någon statistik på vårt PP med och utan Linkan i år. För jag tror inte alls det har varit bättre med Linkan. Just i den spelformen har han ju tyvärr varit en stor besvikelse. Två av hans fyra mål har i alla fall kommit i PP. Men vettefan hur många av hans tolv assist.Mäklaren skrev:För övrigt så är avsaknaden av Linkan i PP, särskilt i fem mot tre, enormt stor.
Ungdomarna klarar inte av att slå den helt avgörande passningen.
Om man ber om det så varför inte. Jag är helt emot läktarvåld men jag kan blunda när det är välförtjänt.Manijock skrev:Stödjer inte våld på läktaren i de flesta fall men när de så uppenbart ber om det så hoppas jag verkligen att de som är närmast gör slag i saken. Kliv över bandet gå fram och fråga om han verkligen vill fortsätta. Fortsätter han sedan att skrika så har han i stort sett gett sig själv stryk och bör således få lämna läktaren på en bår. Sett många huliganer gått på oskyldiga som faktiskt bara hejat på sitt lag men dessa jävla f*ttor rent ut sagt har mage att hetsa mot en hel jävla klack. De ber om det, och förtjänar således konsekvenserna. Inget att sticka under stolen med!
Var tvungen att hitta Timmys suck.Bocas skrev:Kollar ni highlights efter torskar alltså?
Självplågare.
"Det gör ont att älska Djurgår'n."Bocas skrev:Kollar ni highlights efter torskar alltså?
Självplågare.
Jag ser hellre Djurgår'n i ett förkval där man kan åka igenom försvaret utan att bli uttryckt i sargen så fort man äntrar offensiva. Man kan förlora två matcher i kvalserien, och ändå avancera till Elitserien. Dock måste man vinna resterande åtta efter ordinarie tid för att vara säkra att gå upp. Det blir hårt i en eventuel kvalserie och jag är väldigt skeptiskt om DIF klarar pressen. Man ser ju hur det blir när man leder med uddamålet inför sista perioden varje gång. Hur kommer det se ut i en ödesmatch där Elitserien väntar vid vinst, och HA väntar vid förlust?!Lee Harvey Oswald skrev: Förvisso helt sant, men om är Vik för bra för oss, vad fan har vi i en kvalserie att göra då?
Det är fixat.!Manijock skrev:Stödjer inte våld på läktaren i de flesta fall men när de så uppenbart ber om det så hoppas jag verkligen att de som är närmast gör slag i saken. Kliv över bandet gå fram och fråga om han verkligen vill fortsätta. Fortsätter han sedan att skrika så har han i stort sett gett sig själv stryk och bör således få lämna läktaren på en bår. Sett många huliganer gått på oskyldiga som faktiskt bara hejat på sitt lag men dessa jävla f*ttor rent ut sagt har mage att hetsa mot en hel jävla klack. De ber om det, och förtjänar således konsekvenserna. Inget att sticka under stolen med!Janzoo skrev:Det var i alla fall en man som provocerade DFG (längst nere på högersidan). De gjorde inte mer än att flytta sig närmare och skrika på honom, men han fortsatte. Mannen avvisades.Isabo skrev:En polare på långsidan berättade att det var två leksingar med halsdukar nedanför dem. När LIF gjorde mål började de provocera och vifta med halsdukarna framför dem. PoOlarens kompis är gammal DFG och bara visade åt dem att "det är bara att lägga ner på en gång". Åt andra hållet stod typ hela DFG på armlängds avstånd. De har uppenbarligen problem med trasig DNA-stege hela bunten...Janzoo skrev:Den ene var ju en kvinna som faktiskt stod och munhögg mot folk i klacken och ovanför henne. Kaxig så in i helvete. Höll ju på att få stryk av en annan kvinna.Manijock skrev: Förövrigt så måste Leksand ha Sveriges mest korkade supportrar. Vet inte hur det såg ut på vänster sida i klacken men till höger så satt det flertalet bajare precis vid klacken. Även några av dessa som blev tvingade att byta plats senare. Hur fan resonerar dessa dumma jävla parasiter när de bokar biljetter? Inte direkt några biffar heller utan äckliga tandlösa gubbjävlar(den typiska Leksingen med andra ord) som sitter och hetsar. Skulle jag varit snut eller ordningsvakt hade jag fan flyttat på mig och låta Åsneplytena får varbölderna de kallar ansikten söderslagna.
Att folk ständigt diskuterar att "DIF:s fans bråkar bara" och "LIF har Sveriges lugnaste fans" var något jag stod och skrattade glatt åt när kvinnan sökte bråk.
Bra av DFG att inte gå på i det läget, jävligt onödigt av bonden dock.
Äntligen någon som förstår!Mäklaren skrev:Timmys agerande vid 1-2 är direkt pinsamt.
Micke Holmqvist är en bra hockeyspelare, men han har absolut ingenting att göra i ett PP.
Räcker så.
"Det är fixat"?Caveman skrev:Det är fixat.!Manijock skrev:Stödjer inte våld på läktaren i de flesta fall men när de så uppenbart ber om det så hoppas jag verkligen att de som är närmast gör slag i saken. Kliv över bandet gå fram och fråga om han verkligen vill fortsätta. Fortsätter han sedan att skrika så har han i stort sett gett sig själv stryk och bör således få lämna läktaren på en bår. Sett många huliganer gått på oskyldiga som faktiskt bara hejat på sitt lag men dessa jävla f*ttor rent ut sagt har mage att hetsa mot en hel jävla klack. De ber om det, och förtjänar således konsekvenserna. Inget att sticka under stolen med!Janzoo skrev:Det var i alla fall en man som provocerade DFG (längst nere på högersidan). De gjorde inte mer än att flytta sig närmare och skrika på honom, men han fortsatte. Mannen avvisades.Isabo skrev:En polare på långsidan berättade att det var två leksingar med halsdukar nedanför dem. När LIF gjorde mål började de provocera och vifta med halsdukarna framför dem. PoOlarens kompis är gammal DFG och bara visade åt dem att "det är bara att lägga ner på en gång". Åt andra hållet stod typ hela DFG på armlängds avstånd. De har uppenbarligen problem med trasig DNA-stege hela bunten...Janzoo skrev: Den ene var ju en kvinna som faktiskt stod och munhögg mot folk i klacken och ovanför henne. Kaxig så in i helvete. Höll ju på att få stryk av en annan kvinna.
Att folk ständigt diskuterar att "DIF:s fans bråkar bara" och "LIF har Sveriges lugnaste fans" var något jag stod och skrattade glatt åt när kvinnan sökte bråk.
Bra av DFG att inte gå på i det läget, jävligt onödigt av bonden dock.