KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
Ölvestad <3
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Ölvestad är arg. Så J Ä V L A synd att de riktiga Djurgårdarna i laget ska behöva uppleva den här förbannade skiten bara.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så sjukt att de ska börja ta fighter NU. Nog för att jag gillar det men jag hade gärna sett det sextio omgångar tidigare...
- Jim Morrison
Wesslau håller nollan när det gäller som mest. Haha, jag skoja bara, bra jobbat Wesslan.
ta i trä.
ta i trä.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Dagens andra fight, tillsynes helt oprovocerat.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Dom vill visa att dom bryr sig/älskar DIF.Edin skrev:Dagens andra fight, tillsynes helt oprovocerat.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men sig nått om fighterna då förfan
. betyg,vinnare, hur startade det?
Har ju aldrig någonsin varit 2 fighter i en och samma match när DIF spelat.!!

Har ju aldrig någonsin varit 2 fighter i en och samma match när DIF spelat.!!

Spela fult
Borde dom gjort tidigare...Jim Morrison skrev:Dom vill visa att dom bryr sig/älskar DIF.Edin skrev:Dagens andra fight, tillsynes helt oprovocerat.
AVGÅ ALLA!!!
Det är sant att de känslorna borde visats sig tidigare för att rädda denna säsong. Men tyvärr så kommer vi nu att få möta karlskoga nästa säsong, så då är det lika bra att börja banka på dem redan nu. Samt att DIF spelarna är grymt arga på sig sig själva och vill visa hjärta.SkönaDjurgårn skrev:Så sjukt att de ska börja ta fighter NU. Nog för att jag gillar det men jag hade gärna sett det sextio omgångar tidigare...
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Jim Morrison
"Åh, vilken härlig dag" har aldrig varit mer deprimerande.
- Jim Morrison
Japp.boored skrev:Borde dom gjort tidigare...Jim Morrison skrev:Dom vill visa att dom bryr sig/älskar DIF.Edin skrev:Dagens andra fight, tillsynes helt oprovocerat.
ja du är då inte ensam om att tycka det. Vinner en sån otroligt oviktig matchJim Morrison skrev:"Åh, vilken härlig dag" har aldrig varit mer deprimerande.
Är det sant...sjöngs och spelades verkligen den?Jim Morrison skrev:"Åh, vilken härlig dag" har aldrig varit mer deprimerande.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
jaBerra skrev:Är det sant...sjöngs och spelades verkligen den?Jim Morrison skrev:"Åh, vilken härlig dag" har aldrig varit mer deprimerande.
Blev publiken avtackad eller åkte spelarna direkt in i omklädningsrummet?
Losing all hope was freedom.