DIF kommer väl stå efter matchen och hänvisa till att man minsann har skjutit flest skott i matchen. Men detta är bara en i mängden av de snart hundratalet matcher på två säsonger där vi inte har skapat fler än två-tre halvheta chanser. Det är ingen överdrift. Vi har INGEN kreativ spelare. Vi har unga fjunisar som glider omkring på Stureplan och tycker de är asbra ishockeyspelare för att de skjuter från hörnen och ser ut att åka skridskor, vi har äckligt feta medelmåttiga äldre spelare med mumiers skridskoåkning och vi har en lagkapten som både vägrar skjuta och vägrar åka skridskor.
Önskar spelarna allt ont.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-02-16 21:13:01, redigerad totalt 1 gånger.
Nu spelar det ju ingen roll egentligen eftersom det redan är kört.
Men vi möter Luleå borta i nästa. Troligt att dom skulle förlora hemma igen när nu Modo så lägligt ser ut att vinna där uppe.
Jag kan fan inte hålla mig för skratt. Precis ALLT går emot och har gjort så hela säsongen.
Jag förstår inte hur tränarna kan se något som helst bra i de två backarna. ändå har vi bytt ut två tränare och de fortsätter ge dem istid. Bara kolla hur stora risker de är för DIF då de är på isen.
Ett tecken på DIF`s totala saknad av anfallshockey och att skapa tryck i anfallszon och heta lägen är att aik spelar av matchen men har ändå fler farliga lägen och gjort mål dessutom.
jensa85 skrev:Nu spelar det ju ingen roll egentligen eftersom det redan är kört.
Men vi möter Luleå borta i nästa. Troligt att dom skulle förlora hemma igen när nu Modo så lägligt ser ut att vinna där uppe.
Jag kan fan inte hålla mig för skratt. Precis ALLT går emot och har gjort så hela säsongen.
Jag tycker dock att vi har haft en enorm tur med resultat och liknande. Hade det inte varit för denna tur tillsammans med Wesslaus målvaktsspel så hade vi troligen, helt ärligt, legat efter Timrå i serien.