Erkänner!Caveman skrev:Vilket nolla är det som sabbat forumet?

Någon modd får gärna ta bort min spontana glädjeyttring.
Erkänner!Caveman skrev:Vilket nolla är det som sabbat forumet?
-Daniel- men han bad om ursäkt!Caveman skrev:Vilket nolla är det som sabbat forumet?
Går inte då du lyckades sabba det så att hela "verktygs-fältet" hamnade marginaler.-daniel- skrev:Erkänner!Caveman skrev:Vilket nolla är det som sabbat forumet?![]()
Haha.... schnyggt!Frasse skrev:Går inte då du lyckades sabba det så att hela "verktygs-fältet" hamnade marginaler-daniel- skrev:Erkänner!Caveman skrev:Vilket nolla är det som sabbat forumet?![]()
.
Nåt sånt jaSkönaDjurgårn skrev:Förresten så vill jag se Brodin leda laget ikväll med ett utomjordiskt stort självförtroende efter hans lyckade landslagsspel!
Såg det också, vad fan menar han?easer90 skrev:Fan vilken härlig kväll! Ikväll såg jag ett DIF som man känner igen, där alla krigar hela vägen!
Lite OT men vad snackar den här snubben om?:Han skriver 99'na i ett antal kommentarer på AB.."Rörsjöuniversitetaren"
66 år
... 99´na har problem. Kanske de skulle kopplas bort från en del sporter några år, då kan 99´a förhoppningsvis utvecklas på samma sätt som övrige Sverige gör och har gjort alltid. Idag 22:42
Allt går nog till den 6:e antar jag!victorr skrev:Julen är räddad , tack Djurgårn !
Btw vf inget tifo?
"99:a" = "Inte riktigt hundra", d.v.s en benämning på oss 08:or!andregus skrev:Såg det också, vad fan menar han?easer90 skrev:Fan vilken härlig kväll! Ikväll såg jag ett DIF som man känner igen, där alla krigar hela vägen!
Lite OT men vad snackar den här snubben om?:Han skriver 99'na i ett antal kommentarer på AB.."Rörsjöuniversitetaren"
66 år
... 99´na har problem. Kanske de skulle kopplas bort från en del sporter några år, då kan 99´a förhoppningsvis utvecklas på samma sätt som övrige Sverige gör och har gjort alltid. Idag 22:42
haha, ska påminna dig om detta när sågen kommer fram nästa gångCaveman skrev:Nu är Tim Eriksson för alltid en hjälte för mig, gör man mål/avgör mot aik så blir man aldrig glömd i min bok...