Säsongen 2010/2011
Re: Säsongen 2010/2011
Ja det spelet med långa anfall vem är bättre än han på att snurra och trötta ut motspelare? Se någon match live innan man hugger sönder en kanon spelare!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med Elitseriemått mätt, ditt jävla åbäke. Trevligt att du likställer ett uttryck med en förtryckartidning.android skrev:Är inte speciellt bajsnödig just nu faktiskt. Särskilt inte efter fotbollens grymma vändning.DIF_Soldier skrev:Var inte så jävla bajsnödig. Du vet vad jag syftade på.android skrev:Vadå storstjärnor. Ovechkin, Crosby osv är storstjärnor. Eller är dom superstjärnor? Sätter du rubrikerna på AB? Kul att vi har bra spelare dock.
BomBom har potentialen att bli spelare nummer sex på den listan. Åtminståne offensivt.
Dock tycker jag att det är bajsnödigt att skriva storstjärnor. Aftonbladet skriften tar över mer och mer. Fattar inte hur man kan anamma den tidningen så mycket.
Dock håller jag med om att vi har ett antal profiler i laget.

Nu förstörde du mitt goda humör också. Lappa ihop delarna och återkom lite mindre mekanisk om det är möjligt.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2010 ... mas-monten
Vet inte om det länkats till den här intervjun tidigare, men var helt klart intressant läsning. Gillar framförallt att han skriver att Nisse är bra tränad & bra förberedd. Då slipper jag oroa mig för det.
Vet inte om det länkats till den här intervjun tidigare, men var helt klart intressant läsning. Gillar framförallt att han skriver att Nisse är bra tränad & bra förberedd. Då slipper jag oroa mig för det.
HumorDIF_Soldier skrev:
Med Elitseriemått mätt, ditt jävla åbäke. Trevligt att du likställer ett uttryck med en förtryckartidning.
Nu förstörde du mitt goda humör också. Lappa ihop delarna och återkom lite mindre mekanisk om det är möjligt.
Att med ditt användarnamn försöka göra sig lustig över mitt är väldigt kul. Ledsen att jag gjorde dig ledsen, vi har olika åsikter om vad en storstjärna är helt enkelt!
OnT: Fortfarande ingenting på backsidan. Inte hört något mer om Ragge heller.
Angående -Daniel-s inlägg så är Montén vettig som vanligt.
Åbäke, OUT!
Född till sportchef.
- -daniel-
Det här måste vara ett av de mest löjliga tilltagen jag någonsin skådat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7774574.ab
Javisst, det är AB men snälla nån. Det mest patetiska är att det garanterat inte är ett försök till att vara rolig utan snarare ett försök att kräma ur sig så mycket onödig gojja det bara går & casha in på en annars jävligt het kommande serie.
Javisst, det är AB men snälla nån. Det mest patetiska är att det garanterat inte är ett försök till att vara rolig utan snarare ett försök att kräma ur sig så mycket onödig gojja det bara går & casha in på en annars jävligt het kommande serie.
- Daniel942
Vidrigt-daniel- skrev:Det här måste vara ett av de mest löjliga tilltagen jag någonsin skådat:
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedi ... 83389t.jpg
DIF!
- DIF_Soldier
Han ritade den givetvis på Hovet för en säsong sedan. Det är därför texten är lite vattnig. Det roliga är att han själv måste gjort en egen mental parentes
"(...men inte lika mycket som i DIF)
Hade han spelat i vår tröja hade det där varit sant. Nu är det dessvärre för HVs del lite hyckleri.
"(...men inte lika mycket som i DIF)
Hade han spelat i vår tröja hade det där varit sant. Nu är det dessvärre för HVs del lite hyckleri.
Säg den glädje som varar
Är det någon som hört Linkan sagt något positivt om oss supportrar under alla säsonger han spelat här? Inte ens under storsattsningarna nämnde han ett ord. Men tydligen är det bättre drag i jkping. Fan han är ju värre än Zlatan ska han kyssa klubbmärket innan matchen på torsdag?
- DIF_Soldier
Hur många meningar från Linkan har inte inletts med "Det är fantastiskt, jag menar..." syftande på publiken, på en fråga ställd av en euforisk Wille Bäckström?Stocky skrev:Är det någon som hört Linkan sagt något positivt om oss supportrar under alla säsonger han spelat här? Inte ens under storsattsningarna nämnde han ett ord. Men tydligen är det bättre drag i jkping. Fan han är ju värre än Zlatan ska han kyssa klubbmärket innan matchen på torsdag?
Nejdu, bakläxa.
Säg den glädje som varar
Ja du? ingen! Visa ett konkret exempel!DIF_Soldier skrev:Hur många meningar från Linkan har inte inletts med "Det är fantastiskt, jag menar..." syftande på publiken, på en fråga ställd av en euforisk Wille Bäckström?Stocky skrev:Är det någon som hört Linkan sagt något positivt om oss supportrar under alla säsonger han spelat här? Inte ens under storsattsningarna nämnde han ett ord. Men tydligen är det bättre drag i jkping. Fan han är ju värre än Zlatan ska han kyssa klubbmärket innan matchen på torsdag?
Nejdu, bakläxa.
- SirDIFalot
Gick väl efter 30 seks letade på YouTube..Stocky skrev:Ja du? ingen! Visa ett konkret exempel!DIF_Soldier skrev:Hur många meningar från Linkan har inte inletts med "Det är fantastiskt, jag menar..." syftande på publiken, på en fråga ställd av en euforisk Wille Bäckström?Stocky skrev:Är det någon som hört Linkan sagt något positivt om oss supportrar under alla säsonger han spelat här? Inte ens under storsattsningarna nämnde han ett ord. Men tydligen är det bättre drag i jkping. Fan han är ju värre än Zlatan ska han kyssa klubbmärket innan matchen på torsdag?
Nejdu, bakläxa.
http://www.youtube.com/watch?v=jZ7TXLNKW9c
avslutningen i intervjun
Expert.
Sir, han menar det inte. Utan att ens kunna se youtube på jobbet antar jag att han fick frågan - vad tycker du om stämningenhär idag eller något liknande!? Medans Falk Ölvestad/co tar upp det självmant. Hoppas det är någon back på gång nu!
Kan vi inte ge ett bra bud till A. Lilja?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- DIF_Soldier
Du är tragisk.Stocky skrev:Sir, han menar det inte. Utan att ens kunna se youtube på jobbet antar jag att han fick frågan - vad tycker du om stämningenhär idag eller något liknande!? Medans Falk Ölvestad/co tar upp det självmant. Hoppas det är någon back på gång nu!
Typexempel på argumentationsfel.
- Linkan berömde inte fansen
- Det hände ofta
- Jag kräver granskningsvänligt bevis
- Delger konkret granskningsvänligt bevis.
- Jag har inte kontrollerat beviset, men beviset är felaktigt. Alltså har jag rätt.
Är du idealist eller nåt?
Säg den glädje som varar
Haha spänn av för fan! Men måste ge dig plus för hur fint du stapla upp en massa punkter dära.DIF_Soldier skrev:Du är tragisk.Stocky skrev:Sir, han menar det inte. Utan att ens kunna se youtube på jobbet antar jag att han fick frågan - vad tycker du om stämningenhär idag eller något liknande!? Medans Falk Ölvestad/co tar upp det självmant. Hoppas det är någon back på gång nu!
Typexempel på argumentationsfel.
- Linkan berömde inte fansen
- Det hände ofta
- Jag kräver granskningsvänligt bevis
- Delger konkret granskningsvänligt bevis.
- Jag har inte kontrollerat beviset, men beviset är felaktigt. Alltså har jag rätt.
Är du idealist eller nåt?
Nej det är jag inte är du kommunist?