DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
crike
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av crike »

SirDIFalot skrev:
crike skrev:
SirDIFalot skrev:Kanske för att ni skulle hitta något att kritisera även när han inte befinner sig på isen eller på stureplan?
Du får tycka vad du vill men kan lova att jag inte klankat ner på Riddarns spelstil och/eller hänvisat något till Stureplan. Här reflekterar jag över att två spelare tidigare suttit i samma stol med DIF-tröjan på, vilket jag trodde var en självklarhet när man representerar sitt lag (sin arbetsgivare), det har inget med en spelares prestation på planen att göra. Har inte skrivit det här innan då det inte har med DIF att göra men tycker gnagarna ser skamliga ut i sina "civila" kläder när dom intervjuas i TV.
Jag tycker gott och väl han kan ha få ha på sig vilken jävla tröja han vill.
Ok men när det kommer till marknadsföring så handlar det om att visa upp sig och i det fallet har Kempe och Kronwall varit goda omdömen i de tidigare avsnitten. Idrott handlar så mycket om pengar idag så att gå miste om "gratis" marknadsföring har föreningarna inte råd med. Därav är 08-hockey ett jäkligt bra forum att synas i...med en DIF-tröja då :)

Edit. och där gjorde Jimmie samma misstag enligt mig. Aja kanske jag som får rätta mig in i ledet. Kanske ska skita i DIF-tröjan på nästa match (liten överdrift).
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Tycker det blir väldigt mycket snack om gnaget pga Fjäll... lite små segt att sitta och höra. Men annars ett helt okej program. Ölve och Wille är lika bra som alltid.
clowns to the left of me, jokers to the right
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

reservjesus skrev:Tycker det blir väldigt mycket snack om gnaget pga Fjäll... lite små segt att sitta och höra. Men annars ett helt okej program. Ölve och Wille är lika bra som alltid.
Fjäll borde få en smäll. Det är lite småskitigt att ha en sork som programledare i 08hockey. Lite udda faktiskt. "hehe. Vi ska ju inte parata om 5-2 5-2. hehe" nej men så ge fan i det då! :twisted:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

crike skrev:
SirDIFalot skrev:
crike skrev:
Du får tycka vad du vill men kan lova att jag inte klankat ner på Riddarns spelstil och/eller hänvisat något till Stureplan. Här reflekterar jag över att två spelare tidigare suttit i samma stol med DIF-tröjan på, vilket jag trodde var en självklarhet när man representerar sitt lag (sin arbetsgivare), det har inget med en spelares prestation på planen att göra. Har inte skrivit det här innan då det inte har med DIF att göra men tycker gnagarna ser skamliga ut i sina "civila" kläder när dom intervjuas i TV.
Jag tycker gott och väl han kan ha få ha på sig vilken jävla tröja han vill.
Ok men när det kommer till marknadsföring så handlar det om att visa upp sig och i det fallet har Kempe och Kronwall varit goda omdömen i de tidigare avsnitten. Idrott handlar så mycket om pengar idag så att gå miste om "gratis" marknadsföring har föreningarna inte råd med. Därav är 08-hockey ett jäkligt bra forum att synas i...med en DIF-tröja då :)

Edit. och där gjorde Jimmie samma misstag enligt mig. Aja kanske jag som får rätta mig in i ledet. Kanske ska skita i DIF-tröjan på nästa match (liten överdrift).
Men snälla. Skuta vara så pryd. Riddarn har på sig det han tycker är bekvämt och är sig själv. Ingen jävel ska ens få kommentera vad han har på sig, det är inte deras ensak. Det känns jävligt opassande att snacka om marknadsföring när man gästar en sådan b-produktion som fan-tv ändå är.
Vad som gör det bra är ju att man är sig själv och inte nån uppklädd ytlig rövslickare.
Säg den glädje som varar
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Jo börjar bli lite trött på Fjäll här också. Det börjar bli lite väl mycket gliringar faktiskt. Wille bjuder ju tillbaka, men tycker att båda måste börja tänka på det. Så en liten skärpning får jag väl ändå påstå att de ska ha.

Annars som vanligt mycket mycket bra jobbat.
100% DJURGÅRDSJ***L
Wayne

Inlägg av Wayne »

Nej, det här var det sämsta avsnittet hittills. Tyvärr. Zzzzzzzzzzznark.

Kul dock att 08 Hockey kommer att leva vidare!
Senast redigerad av Wayne den 2010-12-21 18:17:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Ölvestad känns så jävla trött. Fan vakna! Låter ju som att han håller på o somna när Fjäll pladdrar på.

Skulle verkligen vilja se Fimpen i 08Hockey!
Wayne

Inlägg av Wayne »

Kentta skrev:Skulle verkligen vilja se Fimpen i 08Hockey!
Håller med, vore grymt kul.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Ytterligare ett kvalitetsavsnitt av 08-hockey.

Och enligt dem själva är de tillbaka lagom till efter derbyt i januari så det verkar bli en fortsättning.

Tycker personligen det är en rätt skön jargong som programmet besitter och det är inte alls säkert att det hade fått samma stämning om det varit en mer "neutral" programledare. Dessutom är Wille stark nog att ta upp tillräckligt med plats i alla fall så det ser inte jag som något bekymmer i alla fall.

Däremot hade jag kanske hoppats på lite mer insiktsfulla svar från båda gästerna, men det är en annan historia.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Alltså är du på plats i ett mediaframträdande representerande din klubb är jag nog av uppfattningen att man skall vara propert klädd i alla fall. Ölvestad idag var väl helt okej, men Riddarns kändes helt klart offside. Trodde först det var någon bajen-representant som satt där just med tanke på klädseln och så får det självfallet inte vara. Vad sedan spelarna vill ha på sig på fritiden är självfallet upp till dem själva, men när de representerar DIF bör de vara klädda därefter.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Sitter och tittar på senaste 08hockey. Fjäll är lite för gnihet-het. Sitter där och flinar mot "Jimpa" och frågar om han är nervös. Fjäll = Talrör för ajk.

Ölvestad sköter sig bra ändå. :)

Edit: Sitter ajk-pajasen (Fjäll) och säger till Ölvestad att han har karriären bakom sig?! Tappad e han!
Wayne

Inlägg av Wayne »

Magnutz skrev:Sitter och tittar på senaste 08hockey. Fjäll är lite för gnihet-het. Sitter där och flinar mot "Jimpa" och frågar om han är nervös. Fjäll = Talrör för ajk.

Edit: Sitter ajk-pajasen (Fjäll) och säger till Ölvestad att han har karriären bakom sig?! Tappad e han!
Det fattar du väl själv att han bara menar att Jimmie har fler år bakom sig än vad han har kvar? Spänn av lite för fan.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Wayne skrev:
Magnutz skrev:Sitter och tittar på senaste 08hockey. Fjäll är lite för gnihet-het. Sitter där och flinar mot "Jimpa" och frågar om han är nervös. Fjäll = Talrör för ajk.

Det fattar du väl själv att han bara menar att Jimmie har fler år bakom sig än vad han har kvar?
Jojo, men han (Fjäll) sitter där och småler som nån jävla Mys-Ernst Kirschschteiger. Jag skulle nog säga att Ölvestad befinner sig i karriären.

Edit: Jag ska nog se det här avsnittet efter derbyt imorgon. Just nu stör jag mig på självgoda gnagarsvin.
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Blir iaf glad över att det kommer bli en fortsättning av 08-Hockey. Riktigt skoj.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

När vi ändå är inne på dresscoden i 08-hockey studion, så tar ju ändå dick priset. Jävla tjejskor
Bild
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skriv svar