I did no such thing. Men du har ju pga ditt hat mot Herr Ros något stora skygglappar på när det gäller Aftonbladet...Magnutz skrev:Såg det nu. Men håll med om att i 99 fall av 100 är det som jag skrev.Mindrocker skrev:Jag håller med. Tycker att det liknar ett ordentligt påhopp på Aftonbladet. Lås tråden!-daniel- skrev:Jag förstår inte vad du menar, det är ju Hardys citat från boken som diskuteras. Inte Aftonbladets egna påståenden.Magnutz skrev:Ge upp försöken att diskutera aftonbladets artiklar som om de var sanna. Så otroligt mycket populist-infärgningar att skiten helt saknar nyhetsvärde annat än det rent tabloida.
Du fattade nog streckdaniel du ville bara peta mig lite i ögat får chansen gavs.
DIF i Media
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Re: DIF i Media
- minalman
DIF i Media
En riktig Djurgårdare som kommer vara saknad
http://www.expressen.se/sport/lars-gunnar-bjorklund/
http://www.expressen.se/sport/lars-gunnar-bjorklund/
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: DIF i Media
Må han vila i frid
sensei skrev:Han kunde ju också gett fan i att spela dem i ordinarie rotation. Som en tjurig gubbe ville han väl på något sätt bevisa vilka olyckliga värvningar de var. Föreningen och vi fans får betala för denna tjurskallighet, medan Hardy skriver böcker med billiga påhopp.-daniel- skrev:Han menar ju knappast att det är pga en sång, utan stämningen runt klubben. Hela föreningen har ju haft svårt att acceptera att laget hamnat i den här serien, och det har inte minst visats under hela höstens pissiga spel.
Jag kan dock ifrågasätta Hardy också; ifall han nu var så missnöjd inför förra säsongen borde han satt större press på ledningen att få in andra spelare än Almtorp och Carlsson. En tränare skall ha tillräckligt mandat för att åtminstone vara med i beslutsprocessen om vilka spelare som värvas...

Hatar honom inte. Anser att han är en fullkomligt oduglig journalist som arbetar för en osanningens förkämpe.-daniel- skrev:I did no such thing. Men du har ju pga ditt hat mot Herr Ros något stora skygglappar på när det gäller Aftonbladet...Magnutz skrev:Såg det nu. Men håll med om att i 99 fall av 100 är det som jag skrev.Mindrocker skrev:Jag håller med. Tycker att det liknar ett ordentligt påhopp på Aftonbladet. Lås tråden!-daniel- skrev:Jag förstår inte vad du menar, det är ju Hardys citat från boken som diskuteras. Inte Aftonbladets egna påståenden.Magnutz skrev:Ge upp försöken att diskutera aftonbladets artiklar som om de var sanna. Så otroligt mycket populist-infärgningar att skiten helt saknar nyhetsvärde annat än det rent tabloida.
Du fattade nog streckdaniel du ville bara peta mig lite i ögat får chansen gavs.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Tror inte riktigt det där är sant faktiskt, åtminstone märks det inte i dina poster. Spelar ingen roll vad Ros gör så skall du klaga på honom (antagligen för Otto-historien där jag inte ens tyckte han agerade felaktigt och förstår inte vad det var att bli upprörd över?), spelar ju bevisligen ingen roll vad Aftonbladet gör heller utan eftersom Ros skriver för dem så är allt relaterat till den blaskan pure garbage.Magnutz skrev:
Hatar honom inte. Anser att han är en fullkomligt oduglig journalist som arbetar för en osanningens förkämpe.
Oavsett vem som skriver i den blaskan så är det alltid pure garbage i mina ögon.
- SirDIFalot
Det är ju just precis den inställningen som är så tråkig.Isabo skrev:Oavsett vem som skriver i den blaskan så är det alltid pure garbage i mina ögon.
Ibland skrivs det bra krönikor, ibland dåliga. Ros brukar vara ganska spot on när det gäller DIF då han har bra insyn. Nyström brukar sväva iväg i konstiga tankar kring oss tycker jag. Ek brukar ha rätt ganska ofta, enligt min bedömning. Jag tycker både Emil Karlsson och Erik Karlsson på AB är sunda hockeyjournalister. Wennerholms krönikor och tankar ger jag inte mycket för dock. Brukar vara 80-90% dåligt.
Expert.
DIF i Media
Ros blandar och ger, hans krönikor och artiklar är oftast ganska glasklara. Det man kan störa sig på med honom är hans provocerande beteende på twitter och när han ska svara på frågor. Men som skrivande journalist är han bra.
Nyström är en pajas som man inte ens behöver kommentera.
Wennerholm - känns lite som tiden sprungit ifrån honom. Skriver lite som det kommer och i 95% av fallen ger hans krönikor och artiklar inte ett skit. Utan oftast en "dag-till-dag noshitsherlock"
Emil Karlsson är lite av en favorit som jag hoppas det kommer ge mer plats för i AB. Även fast han är värmlänning..
Ek på Expressen har jag ingen direkt synpunkt på men verkar oftast vara rätt relevant.
Nyström är en pajas som man inte ens behöver kommentera.
Wennerholm - känns lite som tiden sprungit ifrån honom. Skriver lite som det kommer och i 95% av fallen ger hans krönikor och artiklar inte ett skit. Utan oftast en "dag-till-dag noshitsherlock"
Emil Karlsson är lite av en favorit som jag hoppas det kommer ge mer plats för i AB. Även fast han är värmlänning..
Ek på Expressen har jag ingen direkt synpunkt på men verkar oftast vara rätt relevant.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Sjöbergh på Expressen verkar rätt bra också.
Hans Abrahamsson på AB är väl OK men inte mer.
Hans Abrahamsson på AB är väl OK men inte mer.
Expert.
Allavarligt så läser jag inte den tidningen alls längre sedan många år tillbaka, de har ljugit ihop så mycket och skrivit så mycket dynga genom åren att jag har jättesvårt att ta någon artikel på allvar, oavsett hur bra den är skriven (nu pratar jag hela tidningen, inte bara sportbladet). Ibland kan jag läsa någon artikel på nätet men har som regel att inte ta tillexempel transferrykten på allvar överhuvudtaget förrän det står på lagets hemsida.SirDIFalot skrev:Det är ju just precis den inställningen som är så tråkig.Isabo skrev:Oavsett vem som skriver i den blaskan så är det alltid pure garbage i mina ögon.
Ibland skrivs det bra krönikor, ibland dåliga. Ros brukar vara ganska spot on när det gäller DIF då han har bra insyn. Nyström brukar sväva iväg i konstiga tankar kring oss tycker jag. Ek brukar ha rätt ganska ofta, enligt min bedömning. Jag tycker både Emil Karlsson och Erik Karlsson på AB är sunda hockeyjournalister. Wennerholms krönikor och tankar ger jag inte mycket för dock. Brukar vara 80-90% dåligt.
- SirDIFalot
Ja, då känns det ju väldigt befogat att ge en sån skarp kritik mot en tidning du inte ens läser...Isabo skrev:Allavarligt så läser jag inte den tidningen alls längre sedan många år tillbaka, de har ljugit ihop så mycket och skrivit så mycket dynga genom åren att jag har jättesvårt att ta någon artikel på allvar, oavsett hur bra den är skriven (nu pratar jag hela tidningen, inte bara sportbladet). Ibland kan jag läsa någon artikel på nätet men har som regel att inte ta tillexempel transferrykten på allvar överhuvudtaget förrän det står på lagets hemsida.SirDIFalot skrev:Det är ju just precis den inställningen som är så tråkig.Isabo skrev:Oavsett vem som skriver i den blaskan så är det alltid pure garbage i mina ögon.
Expert.
Jaha förlåt, här dyrkar man Sportbladet. Ursäkta mig.
- SirDIFalot
Det är väl verkligen ingen som dyrkar sportbladet. Men alla tycker väl den där tröttsamma "allt tidningarna skriver är lögner"-klyschan börjar bli lite uttjatad snart.Isabo skrev:Jaha förlåt, här dyrkar man Sportbladet. Ursäkta mig.
Expert.
För mig är det ingen klyscha, jag menar det på fullaste allvar att jag inte vill befatta mig med den tidningen. Kanske är det aningen uttjatat, det kan jag hålla med om, men det är en princip jag har.
Det räcker att bara snegla i en sån kvällstidning eller på en löpsedel för att inse vilken jävla dynga det är, ska jag då uppmuntra dem att skriva mer skit genom att läsa dem? Jag missar gärna en bra artikel om jag slipper se resten av skiten.
Det räcker att bara snegla i en sån kvällstidning eller på en löpsedel för att inse vilken jävla dynga det är, ska jag då uppmuntra dem att skriva mer skit genom att läsa dem? Jag missar gärna en bra artikel om jag slipper se resten av skiten.