Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Donkels
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Donkels »

SirDIFalot skrev:
Donkels skrev:
SirDIFalot skrev:
bastis7 skrev:Timrå klarade sig, nu ser det väldigt mörkt ut för råttorna! Kanske får möta Huddinge i kvalserien :D
Kvalserien neråt, om nu aik hamnar där, vilket jag tvivlar på, består av två lag från HA och FYRA lag som division 1. FYRA av dom sex lagen spelar i HA nästa år. Det känns sjuuuukt långsökt att aik skulle åka ur.
Det där med kvalseriespöken ska man aldrig underskatta om nu Gnaget hamnar i negativt kval
Fast att fyra lag av sex skulle hamna före aik? I en grupp med fyra lag med spelare från division 1?

Nu tror jag inte aik hamnar där men vi får se. Helt klart det laget som haft mest otur i Allsvenskan. Bör inte ligga sist sett till prestation.
Sett till prestation så ligger dom ungefär där dom förtjänar och förra året så kom dom faktiskt näst sist i en kvalserie så jag utesluter inget för den truppen dom förfogar över idag är sämre på alla punkter än det lag dom förfogade över förra året och då ska man komma ihåg att det var ett rejält ihåligt lag dom hade förra året.
Senast redigerad av Donkels den 2015-01-29 14:22:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Think if...
Kontakt:

Inlägg av Think if... »

SirDIFalot skrev: Kvalserien neråt, om nu aik hamnar där, vilket jag tvivlar på, består av två lag från HA och FYRA lag som division 1. FYRA av dom sex lagen spelar i HA nästa år. Det känns sjuuuukt långsökt att aik skulle åka ur.
Hoppet är det sista som över en ;-)
Using Tapatalk
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Brorsan känner Västerviks sportchef så om både de och gnaget går till kvalserien tänkte vi faktiskt åka ner och hjälpa till att sjunga ner gnaget ;) Sen spelar ju Mitman i Västervik så man kanske få se nån skön propp på en råtta också!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Donkels skrev: Sett till prestation så ligger dom ungefär där dom förtjänar och förra året så kom dom faktiskt näst sist i en kvalserie så jag utesluter inget för den truppen dom förfogar över idag är sämre på alla punkter än det lag dom förfogade över förra året och då ska man komma ihåg att det var ett rejält ihåligt lag dom hade förra året.
Dom har lägst räddningsprocent i ligan och lägst skottprocent framåt.

1183 skott framåt och 1104 bakåt. Det ligger man alltså sist med. Rätt sjukt.
Expert.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Jag vill se aik kravalla.
Staten

Inlägg av Staten »

Enbom skrev:Jag vill se aik kravalla.
Är det ens publik på matcherna? Vilka ska kravalla, funktionärer?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Undrar vad folk ska göra med de där SHL-matchbiljetterna de ryktas ha sålt innan säsongen i HA började.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Think if...
Kontakt:

Inlägg av Think if... »

Är det inte bara ett "ryckte" att dom har sålt några biljetter över huvud taget?
Using Tapatalk
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Think if... skrev:Är det inte bara ett "ryckte" att dom har sålt några biljetter över huvud taget?
Vet inte. Läser på viasat hockey att ajk vädjar om ekonomiskt stöd från sina fans. Den svarta massan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Think if...
Kontakt:

Inlägg av Think if... »

Det svarta hålet vädjar till den svarta massan, tillsammans blir allt annat än svarta siffror... Det är imponerande hur man kan misslyckas så kapitalt
Using Tapatalk
Kalliasson

Inlägg av Kalliasson »

I längden skulle det nog vara dåligt för stockholmshockeyn om AIK går i konkurs. Så jag hoppas att det löser sig.
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Tror knappast gnaget är viktigt för Stockholmshockeyn vad fan tillför dem till den liksom? Gäller bara för oss att locka till oss de största talangerna så de inte försvinner till nån byhåla!
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Skapligt risig situation för gnägget, hela verksamheten är hotad från ungdom-dam-alag. Riktigt nära kk.
2014-04-07, vad hände?
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Jepe skrev:Skapligt risig situation för gnägget, hela verksamheten är hotad från ungdom-dam-alag. Riktigt nära kk.
Vart finns källorna till allt som sägs i denna tråden?
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Enbom skrev:Jag vill se aik kravalla.
Äh, dom bryr sig inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skriv svar