Det är jäkligt jobbigt att se inlägg som är jobbiga för ögonen att läsa, det håller jag med dig om. Men vet du vad som ännu jobbigare? Folk som ska klaga på det och ersätta trådens ämne med bara gnäll om hur andra skriver. Den diskussionen fanns uppe i "Nivån på forumet".
Sen diskussionen om nivån på forumet dök upp (i en annan tråd) tillkom funktionen "ignorera". Så istället för att klaga och leka ordningsman här inne, snälla använd den knappen.
Och ja, det här inlägget blev också mycket "ordningsman" om man vill tolka det så, men nu ber jag bara Bauta om detta, inte beordrar. Det är fritt för honom att lyssna eller ignorera.
Är lite besviken eller vad man ska kalla det. När Ribben kom fram 05/06 såg jag en "ny Niklas Kronwall" och det såg verkligen lovande ut.
Tyvärr va förra säsongen en smärre katastrof, undra varför ?
Förhoppningsvis kan han "göra en Ottosson". Spela några år i Allsvenskan och utvecklas ordentligt för att sedan komma tillbaka till DIF och blir en riktigt bra spelare.
Jag vägrar ge upp Ribbenstrand helt än ialla fall.
Vad ska man säga, ska man skratta eller gråta?
Tänk om Stockholms Stad kunde göra något för DIF någon gång i framtiden men det är väl knappast tänkbart då det aldrig satsas någonting på idrotten i Stockholm.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Tänk om Stockholms Stad kunde göra något för DIF någon gång i framtiden men det är väl knappast tänkbart då det aldrig satsas någonting på idrotten i Stockholm.
Man blir fan gråt färdig! Jävla ap politiker här!
Nu är det väl bara vi och Mora som har gammla skrot arenor? Globen är inte ens en hockey arena och snart 20 år gammal. Och Hovet är ballt men fall färdigt. Ändå betalar vi mest och får minst
Helt enkelt skandal. Ett steg närmare Stockholms-hockeyns död
Undrar egentligen varför vi har ett idrottsborgarråd i stockholm.
Personen i fråga gör ju inte ett skit för idrotten i stockholm.
Vill säkert inte ha elit hockey i stockholm heller
Ah, härligt! Daniel Tjärnqvist är en personlig favorit hos mig. Han har ett enormt hjärta för DIF och skulle aldrig sälja sig likt sin lillebror.
Nils Ekman har alltid visat stor kärlek till fansen i DIF. Även om han kanske inte är Djurgårdare så ger han alltid 110% i matcherna.
Tjärnqvist känns mer realistiskt dock.
Skulle vi få båda två så skulle slutspelet vara säkrat. Ekman lyfter ensam en hel femma, och Tjärnqvist gör i princip aldrig en dåligt match.