Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
-
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Norman på väg till Kärpät. Trist. Hade hoppats att han skulle stanna, men det var kanske ett långskott.
Åberg-Johner-Linkan
Ölven-Otto-Ny (ev Mackan)
Hank-Ny-Tim
Blomstrand-Fimpen-Mitman?
Åberg-Johner-Linkan
Hank-Ny-Tim
Varför inte ge Weigel en rejäl chans i Allsvenskan?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det kommer han förmodligen få. tredjecenter typ.Kentta skrev:Varför inte ge Weigel en rejäl chans i Allsvenskan?
Expert.
-
Jo, Weigel skulle kanske kunna ta Tims plats. En billigare lösning.
Tror iof inte Tim heller är så himla dyr i drift.
Tveksam till om Weigel duger som tredjecenter. Inte sett honom i J-laget men inhoppen i a-laget har ju minst sagt varit tveksamma.
Tror iof inte Tim heller är så himla dyr i drift.
Tveksam till om Weigel duger som tredjecenter. Inte sett honom i J-laget men inhoppen i a-laget har ju minst sagt varit tveksamma.
Vart har du fått den infon ifrån om att Norman är påväg dit?jensa öhling skrev:Norman på väg till Kärpät. Trist. Hade hoppats att han skulle stanna, men det var kanske ett långskott.
Åberg-Johner-Linkan
Hank-Ny-Tim
- SirDIFalot
ett par inlägg tidigare...XantE skrev:Vart har du fått den infon ifrån om att Norman är påväg dit?jensa öhling skrev:Norman på väg till Kärpät. Trist. Hade hoppats att han skulle stanna, men det var kanske ett långskott.
Åberg-Johner-Linkan
Hank-Ny-Tim
Expert.
-
Örebro rycker i Robin Persson. Är inte han en perfekt spelare för oss?
Även Grillfors skulle förstås sitta riktigt fint. Han ryktas vara på glid till Västerås, men det tror jag inte på. Grillfors borde lätt få ES-kontrakt. Gnaget kanske.
Även Grillfors skulle förstås sitta riktigt fint. Han ryktas vara på glid till Västerås, men det tror jag inte på. Grillfors borde lätt få ES-kontrakt. Gnaget kanske.
Rumour än så länge på Henrik Eriksson på www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!
VI ÄR TILLBAKA!!!
- SirDIFalot
Alltså eliteprospects har sällan egna källor. Dom länkar ju till källan. Man kan inte säga "enligt eliteprospects" exempelvis.robin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!
I det här fallet så länkar dom till MrMadHawks blogg.
Expert.
-
Vad fan ska det betyda egentligen? Är det Robin Press som är din grabb?Andy skrev:Om ett par år är han given - det kan jag lova!Therocket1 skrev:Andy, hur bra är grabben då? Något för DIF?Andy skrev:Min grabb lirar ju i Almtuna så det har ju blivit en del Allsvenskhockeykonsumtion
Hans högsta dröm är inte att få spela i NHL. Hans högsta drömmar är 1. att få representera det land som är mitt andra hemland i Ishockey, 2. att någon gång få spela i DIF.
Okej, tack för informationenSirDIFalot skrev:Alltså eliteprospects har sällan egna källor. Dom länkar ju till källan. Man kan inte säga "enligt eliteprospects" exempelvis.robin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!
I det här fallet så länkar dom till MrMadHawks blogg.

VI ÄR TILLBAKA!!!
Det är inte till han själv iaf, det kan jag säga. Sluta hoppas, han kommer inte att spela i HA..Sweeny skrev:En kul grej är att Andreas Engqvist verkar leta 2:or i Spånga, enligt sin egen facebook.
Han verkar ju i alla fall vara på väg bort från Montreal/Hamilton...
Faktiskt jag som la upp det med Hankrobin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Vad menar du nu?Morwin skrev:Faktiskt jag som la upp det med Hankrobin975 skrev:Rumour än så länge på Henrik Eriksson på http://www.eliteprospects.com, så dom förhandlar med han!

VI ÄR TILLBAKA!!!