Nej tack.gaspo skrev:http://hockeynews.se/articles/1843/. Tycker bara det är att gå all in!! Inget att förlora,vakna nu Jocke!!
Skadetråden
Re: Skadetråden
Avgå Jocke.
Lehtonen Nej tack.
Hilding är inte den center vi behöver men en center. Därför bör vi knyta till oss på korttidskontrakt (säsongen ut) om det går.
Hilding är inte den center vi behöver men en center. Därför bör vi knyta till oss på korttidskontrakt (säsongen ut) om det går.
Vi behöver spets, inte bredd. Hoppas verkligen inte att vi försöker fynda i finska ligan.gaspo skrev:http://hockeynews.se/articles/1843/. Tycker bara det är att gå all in!! Inget att förlora,vakna nu Jocke!!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Vilken skada har Davidsson ?
Överkroppsskada. Det är dock oklart vad det innebär.BIX skrev:Vilken skada har Davidsson ?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snacka om att kasta pengar sjön.gaspo skrev:http://hockeynews.se/articles/1843/. Tycker bara det är att gå all in!! Inget att förlora,vakna nu Jocke!!
Dont worry han gick till KHLAlltidoavsettDIF skrev:Snacka om att kasta pengar sjön.gaspo skrev:http://hockeynews.se/articles/1843/. Tycker bara det är att gå all in!! Inget att förlora,vakna nu Jocke!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Saknade inte burken igår. Inget för ett knegarlag.
När Vejdemo, Brodin och Davidsson är tillbaka ser jag ingen plats för honom.
Om han ska ha några fler minuter i våra färger får han fan ta och visa lite vilja.
Ett friläge från Antes briljanta spel följt av ett slagskott i mål räcker inte. Krävs mer.
Om han ska ha några fler minuter i våra färger får han fan ta och visa lite vilja.
Ett friläge från Antes briljanta spel följt av ett slagskott i mål räcker inte. Krävs mer.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Så länge han gör mål räcker det för mig iaf.BOMBOM BOUCHARD skrev:Saknade inte burken igår. Inget för ett knegarlag.
Men om man tittar mer än på bara det han gör med pucken så upptäcker man att han gör mycket mer än att bara vara en man med ett direktskott.BOMBOM BOUCHARD skrev:Saknade inte burken igår. Inget för ett knegarlag.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Det är klart att Burken platsar i dagens lag.
Riskerar Burken missa OS? Eller passar det att spela då?
Om ljumsken fortsätter krångla så gör han ingen större nytta i Kanadas lag. Det är hans sista chans så jag förstår fullt ut att han inte vill chansa.mb81 skrev:Riskerar Burken missa OS? Eller passar det att spela då?
Gabbe har gått i god för Burken som professionell. Det räcker för mig.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Sa redan i höstas att han skulle få ljumskbesvär några veckor innan OS. Som en säkerhetsåtgärd för att inte skada sig på riktigt. Det måste Ohlsson och Jocke räknat med också. De andra skadorna är ju lite svårare att förhandsberäkna.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Den stora frågan är vad som händer med Bourque efter OS. Min gissning är att han drar på sig någon liten lättare (obefintlig) skada den sista OS-matchen som håller honom borta resten av säsongen.