Skadetråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skadetråden
Finns för många självutnämnda läkare på detta forum som yttrar sig som inte vet ett skit.
Skulle Brodin komma tillbaka när Bourque drar eller vad är planen?
-
Ja visst sa de början/mitten av februari för nån vecka sen?AlltidoavsettDIF skrev:Finns för många självutnämnda läkare på detta forum som yttrar sig som inte vet ett skit.
Tråkigt bara när vi äntligen fått signat en otroligt bra center på många år så kanske han inte ens kan fortsätta
tror dock ante kommer spela tills nästa säsong för han är ju väldigt tävlingsinriktad och envis.
Skickat från min F8331 via Tapatalk

Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jag har för mig att de sa att han går för fullt på träning, men behöver ha en "försäsong" på ett par veckor så han kommer in i timing o.s.v.Skidlöparn skrev:Ja visst sa de början/mitten av februari för nån vecka sen?AlltidoavsettDIF skrev:Finns för många självutnämnda läkare på detta forum som yttrar sig som inte vet ett skit.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Rent allmänt tycks det en jävla massa här. Vad är grejen liksom?AlltidoavsettDIF skrev:Finns för många självutnämnda läkare på detta forum som yttrar sig som inte vet ett skit.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Alla dessa åsikter!BOMBOM BOUCHARD skrev:Rent allmänt tycks det en jävla massa här. Vad är grejen liksom?AlltidoavsettDIF skrev:Finns för många självutnämnda läkare på detta forum som yttrar sig som inte vet ett skit.
-
Grejen är väl att vi är engagerade och hoppas att våra spelare ska komma tillbaka så att det går bra för DIF hockey!
Själv tycker jag att det inte finns så mkt info på hemsidan. Då hamnade jag i detta forum och undrar helt enkelt om ngn vet ngt ang skadade spelare.
Hur bra är Brodin när han är i full form? I linje med Ante och Rene?
Själv tycker jag att det inte finns så mkt info på hemsidan. Då hamnade jag i detta forum och undrar helt enkelt om ngn vet ngt ang skadade spelare.
Hur bra är Brodin när han är i full form? I linje med Ante och Rene?
Brodin är inte som Ante men han är NHL-mässig framför kassen och som en Ahlén/Hank i grovjobbet.avskedsfest skrev: Hur bra är Brodin när han är i full form? I linje med Ante och Rene?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Kanske framförallt en skridskoåkning som är klasser bättre än Ahlén och Hank. Brodin är ändå hyfsat komplett som "powerforward".Praetori skrev:Brodin är inte som Ante men han är NHL-mässig framför kassen och som en Ahlén/Hank i grovjobbet.avskedsfest skrev: Hur bra är Brodin när han är i full form? I linje med Ante och Rene?
Men kommer gissningsvis ta ett tag innan han är i bra form. Kanske lagom till slutspelet?
-
Brodin är en typisk slutspelsspelare, bara han är i form tills dess så vore det skoj när uppenbarligen Burken och Ahlén tappat all intensitet man spelade med tidigare.
Fast tänk om vi har burken, Brodin och Ahlén alla friska och i bra form i ett slutspel! Det vore häftigt!AlltidoavsettDIF skrev:Brodin är en typisk slutspelsspelare, bara han är i form tills dess så vore det skoj när uppenbarligen Burken och Ahlén tappat all intensitet man spelade med tidigare.
Men då skulle inte Ahlén platsa.williams skrev:Fast tänk om vi har burken, Brodin och Ahlén alla friska och i bra form i ett slutspel! Det vore häftigt!AlltidoavsettDIF skrev:Brodin är en typisk slutspelsspelare, bara han är i form tills dess så vore det skoj när uppenbarligen Burken och Ahlén tappat all intensitet man spelade med tidigare.

Det få vi väl se. Förra året var han på vippen att mer eller mindre på egen hand slå ut fbk. Det ges så jäkla många chanser till spelare som elegant kan hålla pucken i PP: "Ohh, vilka händer och spelförståelse!"mb81 skrev:Men då skulle inte Ahlén platsa.williams skrev:Fast tänk om vi har burken, Brodin och Ahlén alla friska och i bra form i ett slutspel! Det vore häftigt!AlltidoavsettDIF skrev:Brodin är en typisk slutspelsspelare, bara han är i form tills dess så vore det skoj när uppenbarligen Burken och Ahlén tappat all intensitet man spelade med tidigare.
Men så fort en spelare också är bra på skitgörat, kan dela ut en tackling och vinna närkamper så skall det alltid vara helt perfekt och kravbilden blir helt annan. Sad!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
Man ska nog vara försiktig med att döma ut spelare som Ahlén och Hank när det börja vankas slutspel, om vi tar oss dit, snarare den typen av spelare som brukar sticka ut lite extra och växa i matcher där det blir allvar på riktigt, då tror jag snarare spelare som Possler och några till kommer hamna lite mer i skymundan, men visst har vi ett starkt lag när alla är redo för spel, men vi är DIF, vi kommer nog aldrig ha den timingen och flytet att lyckas ha hela laget tillgängligt samtidigt.
Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Ja, men det jobbigaste av allt är ändå när det tycks en massa..... om sånt som det redan tyckts om.BOMBOM BOUCHARD skrev:Rent allmänt tycks det en jävla massa här. Vad är grejen liksom?AlltidoavsettDIF skrev:Finns för många självutnämnda läkare på detta forum som yttrar sig som inte vet ett skit.
Va faan...?!

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan