Djurgården kommer inte kunna spela matcher i vinter, torktumlaren har gått sönder och grabbarna vill inte spela i blöt utrustning. Hört detta av en person som är djupt insatt, kan tyvärr inte nämna några namn...
robin_dif skrev:Ni behöver inte tro mig
Men jag säger bara det jag har hört !
Men som sagt om ni tänker efter skulle ni bli överraskade om detta va fallet?
Som sagt tro vad ni vill !
Jag skulle bli mäkta överraskad om Frylén skulle vara en av de 3 bäst betalda hos oss. För att nämna några som säkerligen får mer så kan man ju ta Thomas J, Timmy P, Ronnie P, Jiri M...
#25 Supermicke Johansson; det där har vi vetat sedan länge, kolla längre bak i tråden.
Sen är jag inte det minsta förvånad om Frylén är en av våra bäst betalda. Han hade mest speltid av alla i Malmö förra säsongen, han producerar en del poäng, har rutin och kan vara något av en ledare på isen. Låter dock det sista bli osagt. Dom som jag tror skulle kunna ha mer betalt är TJ, Jiri och möjligtvis Linkan.
Dragan kan bli skickad till Sibiren för att träna inför säsongen. Tror inte han pallar detta om jag skall vara ärlig. Finns två val. Anitngen så biter killen ihop och blir en toppspelare, eller så blir det pankaka av det hela och Dragan kommer snart att återvända gråtandes hem igen....
blocco skrev:Chansen fanns ju att Sudden skulle lira hos oss, men som jag sa så var det ganska väntat att han väljer Toronto.
Nja, det var mer ett trick för att få mer utrymme i media. Villket lyckades, då alla småbarnen blev överlyckliga i tron om att han skulle spela i DIF igen.