B.I.B.A skrev: ↑2025-10-18 18:27:37
Hillberry blue skrev: ↑2025-10-18 17:07:47
B.I.B.A skrev: ↑2025-10-18 16:26:07
Totalt vansinne att djurgårdsspelare har öppet mål i slottet, hakas upp och får INGENTING med sig. Hade Brynäs kvitterat efter det där hade jag slängt ut tvn genom fönstret.
Hade du öppnat fönstret innan kastet ?
Hoppas det!
Ja, den blev man förbannad på. Man önskar ju att det skulle kunna dömas med samma regelbok i en hel match. En bra domare skiter i vad det står på matchklockan och skiter i att hålla räkning på vad denne tagit tex: "Oj, kan ja verkligen blåsa visning nu tredje gången i rad när andra laget inte gjort något fult?"
Vad man kunde se live ifrån tjocka feta sittplats, så var det två rena "hitte på" utvisningar på oss i början. Dom missade att ta en 2:a highsticking på oss som ej var meningen då våran spelare ramlade och bladet hamnade på munnen på gevalia-liraren. Men det blev ju en kompensations 2:a rätt omgående efter. Fast två stycken fel blir aldrig rätt.
Sen såg det ut som rena filmningar när deras spelare ramlar för minsta lilla. Sen kom dom undan med tröjdragningar och lite småfula saker med.
Härlig vinst iaf och kan inte säga att jag kände mig orolig någon gång under matchen och var väl bara i slutet där då Brynäs pushade på lite. Känns som vi kontrollerade matchen rätt bra ändå. Fast vi var nog lite väl avslappnade och drog ned på farten istället för att öka pucktempot när vi hade 5 mot 3:an sen var det ett PP till där vi hade på tok för dåliga ingångar i anfallszon.