Jag rakade mig vid 16-tiden idag.Praetori skrev:Nej fan. Sist jag rakade mig torskade vi. Och inför första på Hovet hade jag också rakat inför slutspelsskägg. Nu blir det Kåberg-style in i det berömda kaklet.Buford skrev:Så jävla underbart! Nästa man till rakning
Kvartsfinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 2/4-2019
Re: Kvartsfinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 2/4-2019
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag har rakat mig nu. Vågade inte före matchen, trots att det såg riktigt risigt ut.#10 skrev:Jag rakade mig vid 16-tiden idag.Praetori skrev:Nej fan. Sist jag rakade mig torskade vi. Och inför första på Hovet hade jag också rakat inför slutspelsskägg. Nu blir det Kåberg-style in i det berömda kaklet.Buford skrev:Så jävla underbart! Nästa man till rakning
Dessutom har jag haft exakt samma ritual vid alla bortamatcher i kvartsfinalserien. Samma överdragströja varje match, exakt samma position i soffan, samma volym på TV:n, dubbelsnus i alla perioder inne fram tills att perioden når sitt slut, då ut och ingen snus fram till nedsläpp. Först höger, sen vänster snus in.
Avdelning greppa efter halmstrån/försöka påverka på sitt eget sätt.
25/4-2025
Känner igen mig med tv-volymen, jag undviker gärna volyminställing 13, vilket självklart på grund av alltings jävlighet råkar vara den perfekta volymen på min tv.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Inget Samson hår på dig då. Frugan och ungarna hävdar att vi torskar varje gång jag rakat mig och jag börjar snart tro dem (även om man inte kommer ihåg själv).#10 skrev:Jag rakade mig vid 16-tiden idag.Praetori skrev:Nej fan. Sist jag rakade mig torskade vi. Och inför första på Hovet hade jag också rakat inför slutspelsskägg. Nu blir det Kåberg-style in i det berömda kaklet.Buford skrev:Så jävla underbart! Nästa man till rakning
Det har fan gått troll i det där. Samtidigt brukar vi vinna när jag själv skottat runt på isen samma dag. Och självklart måste snusen vara på rätt sida osv. Det har börjat gå så mycket troll i det där att jag nästan blir nojig på riktigt.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Här kör vi riktigt slutspelsskägg ala Kåberg och det åker när guldet är i hamn! KÖR!
Samma här men har alltid snusen åt den sidan som vi anfaller åt, sen blue saint t-shirt, (som nu tvättas när semin bergades) sen samma plats i soffan, det lustiga var att en polare satt där just ikväll, TILLS hans telefon ringde och han gick iväg, då hoppade jag snabbt dit, 2 min senare gjorde DIF 1-1, sen kom frugan och satte sig i soffan i 3e när det var 10 min kvar, (det är nog det sämsta som kan hända) hon vart snabbt bryskt deporterad därifrån och gick och slängde igen sovrumsdörren.förevigtdjurgården skrev:Jag har rakat mig nu. Vågade inte före matchen, trots att det såg riktigt risigt ut.#10 skrev:Jag rakade mig vid 16-tiden idag.Praetori skrev:Nej fan. Sist jag rakade mig torskade vi. Och inför första på Hovet hade jag också rakat inför slutspelsskägg. Nu blir det Kåberg-style in i det berömda kaklet.Buford skrev:Så jävla underbart! Nästa man till rakning
Dessutom har jag haft exakt samma ritual vid alla bortamatcher i kvartsfinalserien. Samma överdragströja varje match, exakt samma position i soffan, samma volym på TV:n, dubbelsnus i alla perioder inne fram tills att perioden når sitt slut, då ut och ingen snus fram till nedsläpp. Först höger, sen vänster snus in.
Avdelning greppa efter halmstrån/försöka påverka på sitt eget sätt.
Jäkligt bra uppryckning av förstalinan idag och särskilt Josefsson. Att även nu tredje har ryckt upp sig enormt är verkligen lovande. Det man såg såg i andra och tredje är ju det man längtat efter och det som gjort laget frangångsrikt de sista två åren. Kan bli bra detta om man kan konservera detta spel.
Jo, man är nog inte riktigt frisk...Praetori skrev:Inget Samson hår på dig då. Frugan och ungarna hävdar att vi torskar varje gång jag rakat mig och jag börjar snart tro dem (även om man inte kommer ihåg själv).#10 skrev:Jag rakade mig vid 16-tiden idag.Praetori skrev:Nej fan. Sist jag rakade mig torskade vi. Och inför första på Hovet hade jag också rakat inför slutspelsskägg. Nu blir det Kåberg-style in i det berömda kaklet.Buford skrev:Så jävla underbart! Nästa man till rakning
Det har fan gått troll i det där. Samtidigt brukar vi vinna när jag själv skottat runt på isen samma dag. Och självklart måste snusen vara på rätt sida osv. Det har börjat gå så mycket troll i det där att jag nästan blir nojig på riktigt.
Blir semi-matcherna på hovet?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag har svårt att se att vi går över till Globen i semifinaler (Michelle Obama ska hålla tal bland annat). Och i ev final så är Globen upptagen. (SM-finaler innebandy).tomten skrev:Blir semi-matcherna på hovet?
Avskaffa tre mot tre.
Dom kan väl inte spela innebandy i 1,5 vecka?Mattias_87 skrev:Jag har svårt att se att vi går över till Globen i semifinaler (Michelle Obama ska hålla tal bland annat). Och i ev final så är Globen upptagen. (SM-finaler innebandy).tomten skrev:Blir semi-matcherna på hovet?
Domarjävle!!!
Skämt åsido: Aldrig orolig.
Skämt åsido: Aldrig orolig.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Och:
Välförtjänt.
Välförtjänt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det är sant. Men det tar ju tid att lägga is och få till det också.#10 skrev:Dom kan väl inte spela innebandy i 1,5 vecka?
Avskaffa tre mot tre.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det blev inte kvalspel.
Det blev inte ingenmansland.
Det blev inte åttondel.
Det blev inte 0-4 i matcher i kvarten.
Det blev semifinal.
Dessutom revansch på medias gullegrisar. Denna gång med en halvtimmes snack med cmore om det så orättvisa målet.
Detta var den skönaste semifinalvinsten sedan vi slog ut Luleå för en herrans massa år sedan.
Hallå vikas.....hallå vikas.....hallå vikas.....
Det blev inte ingenmansland.
Det blev inte åttondel.
Det blev inte 0-4 i matcher i kvarten.
Det blev semifinal.
Dessutom revansch på medias gullegrisar. Denna gång med en halvtimmes snack med cmore om det så orättvisa målet.
Detta var den skönaste semifinalvinsten sedan vi slog ut Luleå för en herrans massa år sedan.
Hallå vikas.....hallå vikas.....hallå vikas.....

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm