Resten av laget då?#10 skrev:Men sabbat 2.Jim Morrison skrev:Det är helt sjukt att Sörensen ändå är så bra. Han har ordnat _fyra_ power-play ikväll.
SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
- Jim Morrison
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
FATTA ATT VI ÄR SÅ HÄR DÅLIGA... Det finns inget vi kan VAKNA till.. killarna kan inte mer!!AlltidDIF skrev:Alla bottenlag förlorar ingen fara bla bla bla.. Vi är sist snart med denna formen... VAKNA FÖR I HELVETR
Skickas från min iPhone via Tapatalk
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hur vi än spelat så hade vi inte gjort mål på Lassinanti i kväll
Så här usla har vi ju verkligen inte vart hela säsongen?captcash skrev:FATTA ATT VI ÄR SÅ HÄR DÅLIGA... Det finns inget vi kan VAKNA till.. killarna kan inte mer!!AlltidDIF skrev:Alla bottenlag förlorar ingen fara bla bla bla.. Vi är sist snart med denna formen... VAKNA FÖR I HELVETR
Avgå Jocke.
-
Det enda som känns skönt just nu är att det finns människor här som är argare än jag. 

Knip bara mormor#10 skrev:Men sabbat 2.Jim Morrison skrev:Det är helt sjukt att Sörensen ändå är så bra. Han har ordnat _fyra_ power-play ikväll.
Varför i helvete tar vi ut målvakten i ett sånt här omöjligt läge när vi har målskillnad att tänka på?
Är Säcken fullständigt dum i huvudet?
Han sabbade totalt 5-3 helt p egen hand, säg inget annat.Jim Morrison skrev:Resten av laget då?#10 skrev:Men sabbat 2.Jim Morrison skrev:Det är helt sjukt att Sörensen ändå är så bra. Han har ordnat _fyra_ power-play ikväll.
Jo, men vi hade medstuds tidigare när vi tog poäng trots utskåpade med 45-19 i skott!B.I.B.A skrev:Så här usla har vi ju verkligen inte vart hela säsongen?captcash skrev:FATTA ATT VI ÄR SÅ HÄR DÅLIGA... Det finns inget vi kan VAKNA till.. killarna kan inte mer!!AlltidDIF skrev:Alla bottenlag förlorar ingen fara bla bla bla.. Vi är sist snart med denna formen... VAKNA FÖR I HELVETR
Klart vi har vissa matcher när alla j-a stars align och vi gör en formtoppad insats.. men vi har fan inte varit bra i många matcher och några av dem när vi "sett bra ut" har nog snarare varit så att motståndarna haft en jävligt usel dag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
UppenbarligenVikas skrev:Varför i helvete tar vi ut målvakten i ett sånt här omöjligt läge när vi har målskillnad att tänka på?
- Jim Morrison
Herregud. Var är Marcus Nilson förresten?#10 skrev:Han sabbade totalt 5-3 helt p egen hand, säg inget annat.Jim Morrison skrev:Resten av laget då?#10 skrev:Men sabbat 2.Jim Morrison skrev:Det är helt sjukt att Sörensen ändå är så bra. Han har ordnat _fyra_ power-play ikväll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
det får bara inte se ut så här. Hemma, mot luleå. Ja herregud.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Mantas står ju kvar...bastis7 skrev:UppenbarligenVikas skrev:Varför i helvete tar vi ut målvakten i ett sånt här omöjligt läge när vi har målskillnad att tänka på?
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Värvningen av #3 må vara sjukt onödig och bedrövlig på alla sätt. Men att plocka in Fleury till vårt tidigare hårt arbetande lag är fan katastrof. Han passar inte in alls i det här laget.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Äh skit samma. Luleå spelar fanemej så bra som deras lag överhuvudtaget kan ikväll, de är i princip felfria över 60min och vi bommar våra powerplay medan de sätter sina. Att vi är bleka i 5v5 är tråkigt men vi har en dålig svacka just nu. Att vi dock inte ens kan utnyttja våra numerära överlägen är riktigt riktigt dåligt eftersom det är något man kan träna på och förbättra.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.