SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
- Jim Morrison
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Hur kan man sparka Guter före Ahlén?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi börjar åka som fan när det blir 1-3,
När ska säcken göra något? När det är 2 minuter kvar och vi plockar keepern och släpper in en till balja?
Inte lätt när samtliga är på väg i en omställning och pucken studsar fel, det är sånt som händer tyvärr. Lyxfällan är dock bättre på att sätta sina chanser än vad vi är och definitivt hetare på andrapuckarna även ute i mittzon och kring blå, det är inte raketforskning.sköndal skrev:Hur lyckas man släppa till en 2 mot 0 från ingenstans när man stått med samlat lag när de gör sitt uppspel? Helt otroligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tråkigt nog sammanföll det med Mackan-värvningen.Magnutz skrev:Attityd. Det verkar inte kugga i. Kriget har förvandlats till något annat. Vi måste få ordning på detta. Nu.
Inga sportsliga grunder jag ser den som negativ på, utan problemet är splittringen det skapar i supporterled vilket sedermera leder till att inte ens vår borg är en borg längre. Vi har numera grupperingar som tycker de andra har fel, och vissa av dessa grupperingar värderar deras egna tyckande högre än lagets bästa, och lagets prestation(sförmåga).
Jag lägger ingen större värdering i det.
Spelmässigt börjar det se lika trögt, lojt, oengagerat och makalöst uselt som säsongen 2011/2012. Klarar vi inte den här säsongen är allt hopp dött.
Snälla... snälla.. Trolla fram ett par baljor och några poäng. Så fruktansvärt viktigt.
Spelarna hänger fan med huvudet på bänken värre än mina herrjuniorer i innebandy gör.. och det är fan inte ett bra tecken, eller att hänga med huvuden lite grann. Satans jävla.
Senast redigerad av förevigtdjurgården den 2015-01-27 21:00:59, redigerad totalt 1 gånger.
25/4-2025
Sparka Zabel igen!
Pinsamt har vi ens vunnit på bortaplan?
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
För varje match som går blir jag mer och mer lack på M.N-soppan. Varför i helajävlahelvetet tog vi in honom?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Vi behövde ju inte defensiva backar (Dogge)... Eller Sillen... Vårt lag är starkt... Fy fan.
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Vi kanske går bättre ekonomiskt men vi har fan tappat allt annat. KG och Säckens arbete går verkligen att ifrågasätta just nu.
Avgå Jocke.
Kritisera Säcken är åt helvete.
Han har trollat med detta material som först nu verkar prestera mer "normalt" tyvärr.
Vad som däremot skall kritiseras är Stoppel som plockar in två forwards när vi skriker efter en center och en defensiv back.
Dessutom en fet känga till Challe som inte heller denna säsong lyckas plocka in en back som kan spela PP.
Han har trollat med detta material som först nu verkar prestera mer "normalt" tyvärr.
Vad som däremot skall kritiseras är Stoppel som plockar in två forwards när vi skriker efter en center och en defensiv back.
Dessutom en fet känga till Challe som inte heller denna säsong lyckas plocka in en back som kan spela PP.
Det är inte i närheten av 2011/2012 och den här svackan började redan i mitten av November vilket var långt innan MN-affären.förevigtdjurgården skrev:Tråkigt nog sammanföll det med Mackan-värvningen.Magnutz skrev:Attityd. Det verkar inte kugga i. Kriget har förvandlats till något annat. Vi måste få ordning på detta. Nu.
Inga sportsliga grunder jag ser den som negativ på, utan problemet är splittringen det skapar i supporterled vilket sedermera leder till att inte ens vår borg är en borg längre. Vi har numera grupperingar som tycker de andra har fel, och vissa av dessa grupperingar värderar deras egna tyckande högre än lagets bästa, och lagets prestation(sförmåga).
Jag lägger ingen större värdering i det.
Spelmässigt börjar det se lika trögt, lojt, oengagerat och makalöst uselt som säsongen 2011/2012. Klarar vi inte den här säsongen är allt hopp dött.
Snälla... snälla.. Trolla fram ett par baljor och några poäng. Så fruktansvärt viktigt.
Spelarna hänger fan med huvudet på bänken värre än mina herrjuniorer i innebandy gör.. och det är fan inte ett bra tecken, eller att hänga med huvuden lite grann. Satans jävla.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tack för den domaren. Bland det sämsta jag sett.
Jisses vilka domare. Aldrig varit med om maken...
Guter har fortfarande Djurgårdsauran kring sig så det är klart att han blir utvisad.pulverapa skrev:Tack för den domaren. Bland det sämsta jag sett.