Helt sjukt. Var i helvete är ursäkten från honom?Mindrocker skrev:Det här laget får just så mycket skit som det förtjänar, alla suger verkligen hästballe. Men varför kommer det där jävla aset Järlefelt så lätt undan? Varför är det ingen som ställer honom mot väggen? Varför är det ingen som tvingar bort honom, då han uppenbarligen inte inser att han har misslyckats totalt och att han är persona non grata för alla djurgårdare? Varför har vi en inkompetent äckel-bajare som sportchef???
KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
- Jim Morrison
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kan man se målen någonstans?
-
- Säsongskort: Ja
Jag vill inte ha hans ursäkt. Jag vill bara att han försvinner. Jävla as!Jim Morrison skrev:Helt sjukt. Var i helvete är ursäkten från honom?Mindrocker skrev:Det här laget får just så mycket skit som det förtjänar, alla suger verkligen hästballe. Men varför kommer det där jävla aset Järlefelt så lätt undan? Varför är det ingen som ställer honom mot väggen? Varför är det ingen som tvingar bort honom, då han uppenbarligen inte inser att han har misslyckats totalt och att han är persona non grata för alla djurgårdare? Varför har vi en inkompetent äckel-bajare som sportchef???
Avgå DJ Yes!
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad hände med den där namninsamlingen för ett mejl som skulle skickas ut till Järlefelt? Har ju ingen som helst påverkan men kom bara på att jag skrev på en sådan insamling.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- Jim Morrison
Jag vill ha både och. Men att ge en ursäkt är ju för helvete det minsta han kan göra.Mindrocker skrev:Jag vill inte ha hans ursäkt. Jag vill bara att han försvinner. Jävla as!Jim Morrison skrev:Helt sjukt. Var i helvete är ursäkten från honom?Mindrocker skrev:Det här laget får just så mycket skit som det förtjänar, alla suger verkligen hästballe. Men varför kommer det där jävla aset Järlefelt så lätt undan? Varför är det ingen som ställer honom mot väggen? Varför är det ingen som tvingar bort honom, då han uppenbarligen inte inser att han har misslyckats totalt och att han är persona non grata för alla djurgårdare? Varför har vi en inkompetent äckel-bajare som sportchef???
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Igår tickade det totalt in cirka 2,9 miljoner kronor på några lyckliga "hockeyspelares" konton. Idag pissade de lyckliga få på dem som betalat.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
-
Djurgården Hockey – snart på en hockeybockeyplan nära dig!
Avgå DJ Yes!
- Daniel942
Ursäkter är bajen. Så Janne - fram med en ursäkt nu!Jim Morrison skrev:Jag vill ha både och. Men att ge en ursäkt är ju för helvete det minsta han kan göra.Mindrocker skrev:Jag vill inte ha hans ursäkt. Jag vill bara att han försvinner. Jävla as!Jim Morrison skrev:Helt sjukt. Var i helvete är ursäkten från honom?Mindrocker skrev:Det här laget får just så mycket skit som det förtjänar, alla suger verkligen hästballe. Men varför kommer det där jävla aset Järlefelt så lätt undan? Varför är det ingen som ställer honom mot väggen? Varför är det ingen som tvingar bort honom, då han uppenbarligen inte inser att han har misslyckats totalt och att han är persona non grata för alla djurgårdare? Varför har vi en inkompetent äckel-bajare som sportchef???
DIF!
- -daniel-
Då välkomnar vi Mesta Mästarna till Hockeyallsvenskan 12/13.
Ofattbart. Jag kan faktiskt inte förstå hur och vad de här skämtet till spelarna kan ha lyckats med den här bedriften. Ärkesopor hela jävla bunten. Vill inte att en enda jävel stannar till nästa säsong. De har sen länge förbrukat vårt förtroende.
Fan vad det skall bli spännande att se fantastiska matcher mot Sveriges alla andra förlorargäng....
Ofattbart. Jag kan faktiskt inte förstå hur och vad de här skämtet till spelarna kan ha lyckats med den här bedriften. Ärkesopor hela jävla bunten. Vill inte att en enda jävel stannar till nästa säsong. De har sen länge förbrukat vårt förtroende.
Fan vad det skall bli spännande att se fantastiska matcher mot Sveriges alla andra förlorargäng....
jepp allsvenskan här kommer vi, om det är någon som fortfarande tror att vi ska klara ett nytt kontrakt till elitserien så kan jag tala om att nu är det helt kört, inget kan rädda detta lag ingetDjurgården Hockey – snart på en hockeybockeyplan nära dig!
- SirDIFalot
Hade vi torskat med 3-0 här istället. Hade det varit Linköping. Och inte vi. Små marginaler.
http://www.difhockey.se/match.php?id=2546
Expert.
-
KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
Vem är den där Järlan? Har aldrig sett honom på isen.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
Hade vi vunnit tio trepoängare till i grundserien hade vi fått stryk av luleå i kvarten.
Räknar då att vissa av dessa tio trepoängare är 1-2poängare vilket gör att vi inte - i min hypotes - hamnar bättre än 8-7 plats.
Räknar då att vissa av dessa tio trepoängare är 1-2poängare vilket gör att vi inte - i min hypotes - hamnar bättre än 8-7 plats.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag håller med dej 100% var enda en av dessa ärkesopor ska bort vill inte sen en enda av dessa sopor nästa år i allsvenskan.Då välkomnar vi Mesta Mästarna till Hockeyallsvenskan 12/13.
0-5 mot ghnietSirDIFalot skrev:Hade vi torskat med 3-0 här istället. Hade det varit Linköping. Och inte vi. Små marginaler.
0-1 mot modho med 0,1 s kvar