Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Rogga
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.

Inlägg av Rogga »

Det enda raka är att ge igen, ögon för öga, tänder för tand, låt någon som inte har spelat något vidare löja ner deras målvakt, låt någon bentackla skithögen tolsa, gärna så att han bryter benet. :evil: Eller varför inte köra med grön laser mot målvakt/avbytarbås/tränare så får vi hoppas att någon blir skadad...
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Stort jävla cred till reportern från presskonferensen! Till ass tränaren i frölunda - ditt fega jävla äckel!
2014-04-07, vad hände?
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Ni här inne som på fullt allvar klagar på Marcus Nilson för att han spontant reagerar på två oerhört fula tilltag av den största fittan i hela ES,ja ni kan dra åt helvete.

Detta handlar inte om något annat än att stå upp för sitt lag och sina medspelare.
De två solklara huvudtacklingarna slutar med att Frölunda vinner 3 minuter i PP.
Jag finner inga ord för detta och har fr.o.m. Nu totalt tappat all den respekt jag hade kvar för svensk elithockey och dess rättsskipare.

Har snart helt tappat det obotliga intresset jag alltid haft för Djurgården och elitserien pga av all sån här skit.

Frölundas patetiska jävla fittor till spelare går ut i fördömer tacklingar mot huvudet men är själva värst av alla. Våran älskade kuben tycker att Mackan är dum för att han försvarar sitt lag mot vidriga överfall. Jag SPYYYR

Dra åt helvete alla ni som låter detta fortgå. Ger snart upp på fullt allvar.

Slutligen,TACK Marcus Nilson för att du står upp för ditt lag till skillnad mot övriga i DIF. Det är inte på ett sportsligt plan längre när en spelare får dela ut två huvudtacklingar med hjärnskakningar som följd på bortaplan. Fattar man inte det är man dum i huvudet.
Donkels

Inlägg av Donkels »

Jepe skrev:Stort jävla cred till reportern från presskonferensen! Till ass tränaren i frölunda - ditt fega jävla äckel!
Det är väl Janne Bengtsson på Svenskan som grillar den där ryggradslösa sillstryparen Lechtaler
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

jensa85 skrev:Ni här inne som på fullt allvar klagar på Marcus Nilson för att han spontant reagerar på två oerhört fula tilltag av den största fittan i hela ES,ja ni kan dra åt helvete.

Detta handlar inte om något annat än att stå upp för sitt lag och sina medspelare.
De två solklara huvudtacklingarna slutar med att Frölunda vinner 3 minuter i PP.
Jag finner inga ord för detta och har fr.o.m. Nu totalt tappat all den respekt jag hade kvar för svensk elithockey och dess rättsskipare.

Har snart helt tappat det obotliga intresset jag alltid haft för Djurgården och elitserien pga av all sån här skit.

Frölundas patetiska jävla fittor till spelare går ut i fördömer tacklingar mot huvudet men är själva värst av alla. Våran älskade kuben tycker att Mackan är dum för att han försvarar sitt lag mot vidriga överfall. Jag SPYYYR

Slutligen,TACK Marcus Nilson för att du står upp för ditt lag till skillnad mot övriga i DIF. Det är inte på ett sportsligt plan längre när en spelare får dela ut två huvudtacklingar med hjärnskakningar som följd på bortaplan. Fattar man inte det är man dum i huvudet.
+1
2014-04-07, vad hände?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Donkels skrev:
Jepe skrev:Stort jävla cred till reportern från presskonferensen! Till ass tränaren i frölunda - ditt fega jävla äckel!
Det är väl Janne Bengtsson på Svenskan som grillar den där ryggradslösa sillstryparen Lechtaler
Stämmer bra. Trevlig kille, snackade med honom efter European trophy-matchen mot luleå tidigt i höstas. Synd bara att sillstrypar'n slinker undan. Han vågar inte fördöma, vågar inte stå upp och ta skiten som Tolsa ska ha. Jag hade velat se en aktion från Frölunda där, under match, eftersom de satt och gnölade om respekt spelare/spelare när Kahnberg fått smörj på skallen. De skulle själva plockat Tolsa där och bänkat honom. Det hade varit värdigt och sedan, under PressKonf. sagt: "Vi ber om ursäkt för övergreppet vi stod för mot DIFS #19...." jag tycker fan att klubbarna ska agera så för varje jävla minut en klubb låter en idiotspelare spela desto mer OK är det ju att vara feg och ful. Näe, markera för helvete.

Det blir inte mycket tråkigare än så här.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

jensa85 skrev:Ni här inne som på fullt allvar klagar på Marcus Nilson för att han spontant reagerar på två oerhört fula tilltag av den största fittan i hela ES,ja ni kan dra åt helvete.

Önskade att båset tömts på spelare och att fler än Mackan stått upp för Jimmie och Daniel. Det svider i mig en hel del nu några timmar senare. Varför klev inte Fimpen och några fler in och stod upp ordentligt? Lite gruff blev det ju men så jävla tamt.. skäms å lagets vägnar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Riktigt bra av reportern att ställa ass tränarn mot väggen! Ruskigt bra!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
DrDyngrak

Inlägg av DrDyngrak »

Nummer19 skrev:Riktigt bra av reportern att ställa ass tränarn mot väggen! Ruskigt bra!
Det kan jag hålla med om men Montens svar om att han inte såg den med Jimmie är ju så jävla låg... kan inte den lilla grisen skapa sig en uppfattning efter reprisbilder som kablats ut överallt.
Douglas Murray and Dan Boyle go together like peanut butter and jelly...
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

DrDyngrak skrev:
Nummer19 skrev:Riktigt bra av reportern att ställa ass tränarn mot väggen! Ruskigt bra!
Det kan jag hålla med om men Montens svar om att han inte såg den med Jimmie är ju så jävla låg... kan inte den lilla grisen skapa sig en uppfattning efter reprisbilder som kablats ut överallt.
När skulle han sett dom? Presskonferensen varade några minuter efter matchen? Endast EN reprisbild visades på jumbotronen, väldigt dålig reprisbild också. Antar Montén är upptagen med annat i båset också...
Expert.
Berglund

Inlägg av Berglund »

Slutligen,TACK Marcus Nilson för att du står upp för ditt lag till skillnad mot övriga i DIF
Du jag håller med dej 100% Mackan stod upp för Jimmie och Tjärna det skulle fler ha gjort.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Vaknade förbannad för ett par timmar sedan utan att förstå varför. Sen kom Tolsa tillbaka.

Nästa gång han är på hovet borde behandlingen av typ fernholm, Dick, abbots mfl blekna i jämförelse. Be barnfamiljerna stanna hemma då och ge klacken fria händer att sjunga vad fan dom vill.

Låna ett par spelare av det där ryska skandalgänget.

Mitman funkar bra också. Så får han göra skäl för smeknamnet hitman.
Född till sportchef.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Gamla, fina Janne Bengtsson är åtminstone i form. Härlig grillning!

Nu är det bara att hoppas på väldigt lång avstängning för det där jävla aset Tolsa. Karlsson fick 12 matcher. Tolsa gör TVÅ liknande tacklingar med förödande konsekvenser i samma match. 20-25 matcher känns rimligt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Flowerbranch

Re: Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.

Inlägg av Flowerbranch »

Mäklaren skrev:Gamla, fina Janne Bengtsson är åtminstone i form. Härlig grillning!

Nu är det bara att hoppas på väldigt lång avstängning för det där jävla aset Tolsa. Karlsson fick 12 matcher. Tolsa gör TVÅ liknande tacklingar med förödande konsekvenser i samma match. 20-25 matcher känns rimligt.

http://www.svd.se/sport/allt-annat-an-a ... 767335.svd
Mash

Inlägg av Mash »

Janne Bengtsson! Cred till dig!

Blir det mindre än 18 matcher så är det fastställt att Sveriges disciplinnämnd är ett fjasko med ett medlemmar som kastar tärning om olika straff. 18 matcher eller mer, mindre borde resultera i tjänstefel.
Skriv svar