Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
-
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Hahaha! Fyfan vad dåliga vi är asså! Parodi!!! 

- Jim Morrison
Det vidrigaste mot oss supportrar var att efter matchen vägra ställa upp på intervju. Det är så jävla FEGT och ÄCKLIGT att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vem var bra idag då?Jim Morrison skrev:Nej. Ingen skillnad mot idag.Bjurre skrev:Så du menar att det inte skulle märkas om dom var borta?Jim Morrison skrev:Ska vi förlora med 10-1 då istället? INGENTING kan bli värre. Båda du nämnde såg ut som skit idag.Bjurre skrev:Jo att Wesslau och DT får långtids skadorkryddan skrev:Det kan i alla fall inte bli sämre.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ingen nyhet att våra spelare både knarkar och krökar. Det är inte av en slump som en viss spelare bär smeknamnet Weeder.*Knirre skrev:Vill rikta några tröstande ord till alla som är oroliga för att spelarna skall bryta ihop och bli ledsna nu. Om någon timme kommer spelarna att i gravt berusat tillstånd äntra Skellefteås uteliv för att, enligt tradition, skämma ut sig på orten. Detta har skett samtliga gånger som vi spelat lördagsmatch i Skellefteå, och jag tvivlar på att den här gången kommer att bli annorlunda. Speciellt med tanke på speluppehållet.
Fyyyyyy faaaaaan.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
Ingen var bra idag? Absolut ingen. Det skulle vara exakt lika dåligt om dina älsklingar Daniel Tjärnqvist och Wesslau blev skadade. Kanske några mål mer i baken.Bjurre skrev: Vem var bra idag då?
Vi förlorar med 8-1 idag. 8 jävla 1. INGENTING kan bli värre. Du kan byta ut hela laget mot j18 och det skulle fan se bättre ut.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-12-10 21:22:44, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad är så viktigt med det? Va vill du att dom ska säga egentligen?Jim Morrison skrev:Det vidrigaste mot oss supportrar var att efter matchen vägra ställa upp på intervju. Det är så jävla FEGT och ÄCKLIGT att jag inte vet var jag ska ta vägen.
- Jim Morrison
Jag vill ha en ursäkt till oss. Jag vill att dom för en gångs skull sågar deras insats. Att dom står till svars när det är vi som betalar deras jävla löner och deras jävla knark.Biaas skrev:Vad är så viktigt med det? Va vill du att dom ska säga egentligen?Jim Morrison skrev:Det vidrigaste mot oss supportrar var att efter matchen vägra ställa upp på intervju. Det är så jävla FEGT och ÄCKLIGT att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Bara för jag nämnde dom som vart stabilast under säsongen så är det mina älsklingarJim Morrison skrev:Ingen var bra idag? Absolut ingen. Det skulle vara exakt lika dåligt om dina älsklingar Daniel Tjärnqvist och Wesslau blev skadade. Kanske några mål mer i baken.Bjurre skrev: Vem var bra idag då?
Vi förlorar med 8-1 idag. 8 jävla 1. INGENTING kan bli värre. Du kan byta ut hela laget mot j18 och det skulle fan se bättre ut.
har för mig din gud är Mika och han är ju så bra
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Mika Zibanejad är lika värdelös som alla andra.Bjurre skrev:Bara för jag nämnde dom som vart stabilast under säsongen så är det mina älsklingarJim Morrison skrev:Ingen var bra idag? Absolut ingen. Det skulle vara exakt lika dåligt om dina älsklingar Daniel Tjärnqvist och Wesslau blev skadade. Kanske några mål mer i baken.Bjurre skrev: Vem var bra idag då?
har för mig din gud är Mika och han är ju så bra
Wesslau stabil? Det är väl allt annat än vad han är? Han gör en skitbra insats en match sedan är han totalt värdelös nästa. Det är inte definitionen av stabil direkt, men vet inte vad du syftar på. DT kan jag gå med på, men även han har gått ned sig dom senaste 15 matcherna. Föga förvånande kanske när han ser på lagets insatser kväll efter kväll. Fan, vad han måste ångra sig.
-
Före säsongen var jag, handen på hjärtat, helt säker på att vi åtminstone skulle nå slutspelet. Nu är jag inte lika säker längre.
Äh vafan grabbar. Enligt Micke är det mest synd om våra målvakter, vi är taskiga mot dem! vi var faktiskt med till 2-0, som faktiskt var kontringsmål. Sen när de gör 3-0 i pp byter vi målvakt o hoppas att det ska göra skillnad. Men då gör de tyvärr 4an och 5an..
Haha, ja karljesus är så jävla tam i intervjuer att man somnar. Det känns alltid som att han är smånöjd med både det ena och det andra.Gode skrev:Äh vafan grabbar. Enligt Micke är det mest synd om våra målvakter, vi är taskiga mot dem! vi var faktiskt med till 2-0, som faktiskt var kontringsmål. Sen när de gör 3-0 i pp byter vi målvakt o hoppas att det ska göra skillnad. Men då gör de tyvärr 4an och 5an..
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Det här känns bara som en sjukt konstig dröm.. Nu kan man vakna tack.
Men grabbar Wesslau är ju så jävla bra säger ni?
En målvakt som har sämre positionsspel och överarbetar varje situation får man leta efter.
Han kommer inte vinna några SM-guld åt oss, det är fakta.

En målvakt som har sämre positionsspel och överarbetar varje situation får man leta efter.
Han kommer inte vinna några SM-guld åt oss, det är fakta.
Laget har ju gått för bra, har inte haft något att klaga på.Lee Harvey Oswald skrev: Aaaah.... *Knirre, Long time no see!

Men det känns som att vi pessimister går en ny vår till mötes nu..