FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Den där jävla Åke Unger, han kan fan dra åt helvete.
"OOOÅÅDÅÅSD SNACKKAAKK OM COMENBÄCK!"
"ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VILKET JUUUUUUUUUUUUUUBÄÄÄÄÄÄÄÄÄl!
"OCH NU REEESSSERR SIIG PÖBLIIKKEEEEENE ÅÅÅHÅÅHÅHÅHÅHÅ"
- Jim Morrison
Jag orkar inte detta, så jävla typiskt så att jag vill slå sönder hela lägenheten. Äckliga jävla kaffebönder och finnar
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Säsongskort: Ja
Och gissa nu. Puck out av Dumbom när det är två minuter kvar.
Avgå DJ Yes!
Den kändes ju faktiskt som den var på g tyvärr med alla utvisningar och back-slarv!
Kul också att Åke Rövhål och Arto Fisring är så JÄVLA partiska... hatar när kommentatorerna beter sig som de gör... de ställer sig upp och skriker "JAA, MÅÅÅL!" när FBK kvitterar, vafan är det för fel på Anal+ och deras skit sändningar och äckliga kommentatorer som inte kan rapportera neutralt!? HAT!
Kul också att Åke Rövhål och Arto Fisring är så JÄVLA partiska... hatar när kommentatorerna beter sig som de gör... de ställer sig upp och skriker "JAA, MÅÅÅL!" när FBK kvitterar, vafan är det för fel på Anal+ och deras skit sändningar och äckliga kommentatorer som inte kan rapportera neutralt!? HAT!
Wesslau MÅSTE bara ta det där skottet. Så jävla onödigt då vi hade full koll, LLA helt knäpptyst och Håkan Loob gråtfärdig på läktaren.
Färjestad är verkligen helt under isen för tillfälligt. Men nu kommer dom vinna, tyvärr.
Färjestad är verkligen helt under isen för tillfälligt. Men nu kommer dom vinna, tyvärr.
Rövhålen till kommentatorer och experter med deras förkärlek till FBK & HV. Att de aldrig ledsnar..Kentta skrev:Den där jävla Åke Unger, han kan fan dra åt helvete.
- Jim Morrison
Seriöst, Åke Unger kommenterar som att det vore Sverige(fbk) vs Kanada(DIF) eller något, vad är det för jävla skämt?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
O jävlar vad Canal Plus ska få höra att kommentatorerna är partiska efter den här matchen..
Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Inget nytt... Tragiskt.Jim Morrison skrev:Seriöst, Åke Unger kommenterar som att det vore Sverige(fbk) vs Kanada(DIF) eller något, vad är det för jävla skämt?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nu är trumman och sången igång igen minsann.
Ljudet har ju åkt av för längesen, f12 som sjunger i micken, bondtrumman och dom där jävla kommentatorerna. Usch.
Klassiker med Åke Unger.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Den där jävla trumman kan dem köra upp nånstans!
Men herregud, skit i Åke Unger, det är väl inget att lipa över. Majoriteten av kommentatorerna och "experterna" är värdelösa, och det vet man ju liksom redan.
"Succécomebacken" Men herregud va Unger sitter och tokrunkar till den där finnen nu!