NHL
Re: NHL 11/12
Vilket pajas slutspel öken och whiskey lag vidare.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ikväll smäller det med avgörande matchen i "min" serie, den mellan Florida och New Jersey.
Helt ärligt har det vart en ganska avslagen serie som inte riktigt har haft samma attraktion som kriget mellan Flyers och Pens. Hoppas dock att Florida tar hem serien ikväll och går vidare mot roligare lag.
Helt ärligt har det vart en ganska avslagen serie som inte riktigt har haft samma attraktion som kriget mellan Flyers och Pens. Hoppas dock att Florida tar hem serien ikväll och går vidare mot roligare lag.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Panthers-fan? Är inte hockeyn rätt avslagen i den delen av landet?sensei skrev:Ikväll smäller det med avgörande matchen i "min" serie, den mellan Florida och New Jersey.
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
I natt brakar det även loss i New York.. Nervositeten börjar smyga sig på.sensei skrev:Ikväll smäller det med avgörande matchen i "min" serie, den mellan Florida och New Jersey.
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Silfver återigen i förstakedjan med Michalek och Spezza. Hoppas för Jakobs skull att han är lite bättre positionerad ikväll, han såg lite vilse ut i förra matchen.
- Jim Morrison
Klockan är 03:40 och jag börjar jobbet om några få timmar. Men New York Rangers är vidare
Så det var det värt.
Fyfan vad skönt!

Fyfan vad skönt!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
...Klockan är 04:40 och Panthers är på väg att åka ur. Blir så jävla trött. Jobba! Ge mig en vinst, jag är värd det. Dessutom fyller jag år snart.
Det är ju inte direkt som i Vancouver, Toronto eller Philadelphia... Dock är det lite mer drag kring laget nu i och med årets framgångar.Metal Machine skrev:Panthers-fan? Är inte hockeyn rätt avslagen i den delen av landet?sensei skrev:Ikväll smäller det med avgörande matchen i "min" serie, den mellan Florida och New Jersey.
Härliga Florida kvitterar och nu blir det definitivt ingen sömn.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: NHL 11/12
Haha jag kikar också. Spännande är det! Fast jag håller ju på Devils... Tror dock Marty släpper en puck snart. Men hörde du hans slutspelsstats? 1+10, haha, rätt fett för en målvakt. 

Henrique dominerade matchen totalt....
Let´s Go Devils!
Let´s Go Devils!
Någon som kikar Rangers mot Captials? Bume sitter i studion som expert! Ärkebror.
Sv: Re: NHL 11/12
Gillar han som expert. Påläst som fan. Var även expert under Frölunda - Rangers.lajjnus skrev:Någon som kikar Rangers mot Captials? Bume sitter i studion som expert! Ärkebror.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Boumedienne ser jävligt pigg ut, glad. Så såg han inte ut under tiden i DIF. Måste ha vantrivts. Påläst och bra i TVrutan!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Re: NHL 11/12
Ja, även i intervjuer låter han jävligt bra (lät i alla fall). I 08-hockey var han också riktigt bra. Grymt seriös och säger genomtänka och korrekta saker. Vältalig. Synd att han inte är lika bra på isen bara. Och så har han gått och rakat sig, samt skaffat sig en kostym. Stilig.seppuko skrev:Gillar han som expert. Påläst som fan. Var även expert under Frölunda - Rangers.lajjnus skrev:Någon som kikar Rangers mot Captials? Bume sitter i studion som expert! Ärkebror.