Linkan till gnaget? spyr av bara tanken. Han har väl kontrakt med HV, fast de kanske inte är så jävla sugna på ha kvar honom. Fast tycker han blev misshandlad i HV av herr Karlsson som använde honom helt fel.
reservjesus skrev:Linkan till gnaget? spyr av bara tanken. Han har väl kontrakt med HV, fast de kanske inte är så jävla sugna på ha kvar honom. Fast tycker han blev misshandlad i HV av herr Karlsson som använde honom helt fel.
Och hur fan är tanken att han ska användas i gnaget då liksom? aik lever på att jobba hårt, och det är väl knappast något som linkan är känd för.
Får hoppas att det bara är en massa rykten, och att han kan spela av de år han har kvar i håve, och därefter bli mäklare eller vad sjutton han nu pluggade till.
Kentta skrev:Ryktas på Flashback om att Bremberg satt med Gozzi på Hovet ikväll..
Inte Linkan till ajk vafaaan
Om han går dit så suddas allt han har gjort för DIF ut ur historieböckerna.
Äh, jag vet inte. Ska han lägga av för att vi inte vill ha tillbaka honom?
Han har sin familj i Stockholm och börjar komma upp i åren. Vill nog börja planera för sin framtida försörjning och den ser han nog i huvudstaden.
Han vill säkerligen lira 2-3 år till och då gärna på hemmaplan. Det skulle såklart vara oerhört tråkigt om han valde gnaget men nu är detta verkligen lösa rykten så man ska nog inte ta detta för allvarligt än.
Det hade varit en helt annan situation om vi velat ha tillbaka honom.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Kentta skrev:Ryktas på Flashback om att Bremberg satt med Gozzi på Hovet ikväll..
Inte Linkan till ajk vafaaan
Vafalls?! Har han ingen skam i kroppen? Och jag som trodde att han nobbade AIK inför denna säsong för att han insåg att man som Djurgårdare aldrig under några som helst omständigheter ens kan överväga att ha något samröre med den äckelklubben... Men jag kanske hade fel? Det är ju i så fall ett av de största sveken någonsin. Fernholm bleknar i jämförelse...
BOMBOM BOUCHARD skrev:
Äh, jag vet inte. Ska han lägga av för att vi inte vill ha tillbaka honom?
Han har sin familj i Stockholm och börjar komma upp i åren. Vill nog börja planera för sin framtida försörjning och den ser han nog i huvudstaden.
Han vill säkerligen lira 2-3 år till och då gärna på hemmaplan. Det skulle såklart vara oerhört tråkigt om han valde gnaget men nu är detta verkligen lösa rykten så man ska nog inte ta detta för allvarligt än.
Det hade varit en helt annan situation om vi velat ha tillbaka honom.
Är rädd för att det där är ett alldeles för nyktert, moget & förståndigt resonemang BomBom för att du ska få gehör här inne.
För allt som eventuellt har med solnaklubben att göra ska bara dö direkt, oavsett. För så tycker alla Djurgårdare, om du inte fattat det ännu...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag haller saklart med Bombom och LHO i den har fragan. Sjalvklart kanns det daligt om han skulle ga till AIK men det kandes skit nar han gick till HV ocksa.
Grejen ar den att vi vill ju tydligen inte ha honom!!! Det ar det storsta sveket i den har historien, DIF kan dra at helv.....med just det beslutet. Nu far vi sitta har och se honom spela i andra skitklubbar dar alla i hela Sverige vet att han inte bryr sig egentligen. Hela soppan kanns forjavlig och jag vill alltid se Linkan i DIF.
Och nej, allt han gjort for oss forsvinner INTE vad som an hander. Han har varit kung i sa manga ar och gjort sa oerhort mycket bra for oss pa planen, det kommer for alltid leva kvar i mitt minne.
SkönaDjurgårn skrev:Jag haller saklart med Bombom och LHO i den har fragan. Sjalvklart kanns det daligt om han skulle ga till AIK men det kandes skit nar han gick till HV ocksa.
Grejen ar den att vi vill ju tydligen inte ha honom!!! Det ar det storsta sveket i den har historien, DIF kan dra at helv.....med just det beslutet. Nu far vi sitta har och se honom spela i andra skitklubbar dar alla i hela Sverige vet att han inte bryr sig egentligen. Hela soppan kanns forjavlig och jag vill alltid se Linkan i DIF.
Och nej, allt han gjort for oss forsvinner INTE vad som an hander. Han har varit kung i sa manga ar och gjort sa oerhort mycket bra for oss pa planen, det kommer for alltid leva kvar i mitt minne.
Dessutom: lol @ Flashbackrykte...
Håller med i allt. DIF vill, av obegripliga skäl, inte ha honom och då står det honom fritt att gå var han vill. Linkan är och förblir för alltid en DIF-hjälte. Om han lämnar HiV hoppas jag att DIF tar sitt förnuft till fånga en gång för alla och ger honom möjlighet att komma hem.
Klart Linkan ska spela där Linkan vill. Det är ju ingen som kan hindra honom. Många som sett honom i DIF-stället kommer att tycka det känns konstigt. Jag tyckte det kändes knepigt att se honom i HiV. Men så är det väl. Han måste se om sitt hus, även om ett gäng DIFare inte gillar det.
Spelar han i gnaget blir det ju bränsle på elden för en del i vår familj.
Blir ärligt talat förbannad på folk som gnäller om Linkan skulle hamna i Solna. Alltså vad fan tycker ni han skall göra? Vill inte DIF ha honom så måste han ju få spela någonstans. Eller ni kanske vill betala hans lön istället så att han kan avstå spela?
Sen tror jag ändå aldrig Bremberg väljer Aik, att han kollade på deras sömnpiller till match igår var väl ändå inte så uppseendeväckande?