Fan så bra!pulverapa skrev:https://bajenfakta.wordpress.com/
Hata bajen
Re: Hata bajen
Bara bajare som kör en grovmisshandel på sina egna fans. Fick hör det av några polare som tyvärr är bajare. Men dom som misshandlade personen gick tydligen in på matchen och ställde sig bakom mina poalre och skröt om vad dom gjort.
Från vrakens Svenska fanssida
Namn: Hammarbyyy
Sänt: 2015-04-10 16:24 Ändrat: 2015-04-10 16:24:29
När jag klev av vid Medborgarplatsen på väg hem efter jobbet hör man från torget "Vi hatar Djurgårn" skrikandes av ett glatt gäng! Fan vad härligt! Nu kör vi! Forza Bajen!
------------------------
Undrar just på vilken dialekt detta skreks? Och vem fan kallar Medis för "torget".
Bonnjävel!
Namn: Hammarbyyy
Sänt: 2015-04-10 16:24 Ändrat: 2015-04-10 16:24:29
När jag klev av vid Medborgarplatsen på väg hem efter jobbet hör man från torget "Vi hatar Djurgårn" skrikandes av ett glatt gäng! Fan vad härligt! Nu kör vi! Forza Bajen!
------------------------
Undrar just på vilken dialekt detta skreks? Och vem fan kallar Medis för "torget".
Bonnjävel!
Alltså vad är deras problem?! Deras hets kring "vårat område" och "Nya Söderstadion" verkar ju ha nått nya höjder. Ibland känns det som om de letar efter saker att reta upp sig på enkom för att få utlopp för sina aggressioner.
Att föra ett konstruktivt och sansat samtal med en bajare ter sig ju vara fullständigt omöjligt. De har redan bestämt sig för vad som är "rätt" och vägrar lyssna på andra.
Alla som inte gjort det bör för övrigt läsa JK:s uppmaning inför derbyt, känns som att de är uppriktigt oroliga över stämningen som verkar råda för tillfället.
Att föra ett konstruktivt och sansat samtal med en bajare ter sig ju vara fullständigt omöjligt. De har redan bestämt sig för vad som är "rätt" och vägrar lyssna på andra.
Alla som inte gjort det bör för övrigt läsa JK:s uppmaning inför derbyt, känns som att de är uppriktigt oroliga över stämningen som verkar råda för tillfället.
Victory is sweetest when you've known defeat.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det bästa vore att bajenfansen skämmer ut sig.
Ingen lyckades nagla bombhotaren inför vår Tele2-premiär, men den här gången ska vi inte ge någon något annat tolkningsutrymme än att det är de där som orsakar skiten.
Ingen lyckades nagla bombhotaren inför vår Tele2-premiär, men den här gången ska vi inte ge någon något annat tolkningsutrymme än att det är de där som orsakar skiten.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Blir nog svårt att det blir något större i närheten av arenan, inte bara vi som använder sociala medier, polisen kommer nog vara mer redo än någonsin.minalman skrev:Det bästa vore att bajenfansen skämmer ut sig.
Dock får man ju säga att bajen folk verkar som sagt leta upp saker att störa sig på just nu och det är en väldigt oroande utveckling.
Skönt.. Även om ytterst lite tyder på det hoppas jag att de fick smak på att förlora.
-
Hata bajen
Brukar leverantören göra fel eftersom du inte verkar vara förvånad?
Nog för att vi ogillar Leksand och Bajen, men det där är ju bara ett knep för AB att få klick på, har ju eg ingenting med Leksand som klubb att göra.
Using Tapatalk
-
Självklart har det inget med Leksand att göra, men man kan fråga sig om det var ett lokalt företag?
Bajenforum
Namn: Kravaller
Sänt: 2015-05-11 22:55
Säljes: Säsongskort i Hammarby Fotboll.
Köpes: Säsongskort i Leksand Hockey.
Namn: Kravaller
Sänt: 2015-05-11 22:55
Säljes: Säsongskort i Hammarby Fotboll.
Köpes: Säsongskort i Leksand Hockey.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Var på väg hem från Visby i måndags. Går förbi den busskuren där samtliga Visbys alkisar är stamkunder. Vad hör jag? "Hammarbyyy, hammarbyyy, hammarbyyy.."
Den jobbiga sanningen för Bajen.
Den jobbiga sanningen för Bajen.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
http://www.tripadvisor.com.au/ShowTopic ... kholm.html
En person som ska flytta till Stockholm undrar vilket fotbollslag denne ska hålla på.
"Hoppas att du väljer Hammarby", svarar en snubbe från Ludvika
En person som ska flytta till Stockholm undrar vilket fotbollslag denne ska hålla på.
-
En person som frågar om vilket lag man ska hålla på känns riktigt bajen. Deras supporterkultur liknar lite den som finns i USA där man inte har något problem om T.ex. Ens lag läggs ned och flyttar till en annan stad eller byter namn till "Red Bull Hammarby". Då personen i fråga verkar komma från staterna får han gärna "välja" hammarby, då han skulle passa bra in i deras eventpublik.Millwall skrev:http://www.tripadvisor.com.au/ShowTopic ... kholm.html
Skickas från min iPhone via Tapatalk