lilleman skrev:Det blir ingen tävling till kvällens match mot Saik då jag helt glömde bort det igår och tycker att det är för sent att lägga ut dem nu så frågorna blir till Timrå på Lördag då slutspelsplatserna ska avgöras.
Kom ihåg att de fyra bästa ska ringa in till livesändningen på söndag 16.00.
arghh, jag som såg fram emot detta. Mina 16p senast lär ju ha tagit mig upp på slutspelsplats. Gäller bara att bevara formen lite längre då.
Självklart, här jagar man Jepe för allt man är värd och då behagar herr Lilleman minsann inte köra en omgång, allt semestrande måste ju tagit på krafterna, verkligen.
Men visst, ni här på forumet har konspirerat mot mig hela tävlingen och självklart så måste ni ta till smutsiga medel för att jag inte ska vinna grundserien.
Edin skrev:Självklart, här jagar man Jepe för allt man är värd och då behagar herr Lilleman minsann inte köra en omgång, allt semestrande måste ju tagit på krafterna, verkligen.
Men visst, ni här på forumet har konspirerat mot mig hela tävlingen och självklart så måste ni ta till smutsiga medel för att jag inte ska vinna grundserien.
Patetiskt.
Haha vad är skillnaden? Det skulle ju normalt inte varit en omgång på lördag, men nu blir det en då istället för idag. Noll skillnad.
Edin skrev:Självklart, här jagar man Jepe för allt man är värd och då behagar herr Lilleman minsann inte köra en omgång, allt semestrande måste ju tagit på krafterna, verkligen.
Patetiskt.
Haha vad är skillnaden? Det skulle ju normalt inte varit en omgång på lördag, men nu blir det en då istället för idag. Noll skillnad.
Som om du inte skulle ha haft en avslutningsrunda omgång 55 ändå.
Patetiskt.
Som om du inte skulle ha haft en avslutningsrunda omgång 55 ändå.
lilleman skrev:
Din jävel. Bortskämda tönt, blir aldrig nöjd
Klart man blir upprörd när man sliter en hel säsong i motvind och så lägger ni kroken precis på mållinjen.
Men ni ska se, jag kommer gå segrande ur den här skiten ändå. Jag är Jesse Owens, och du lilleman är Hitler.
Gult kort.
Okej då.
Om människor runt omkring i landet tror att avslutningen på Elitserien är spännande så har dom inte sett tabellen i DIFhockey.ses tippningstävling, det är säkert.
Om människor runt omkring i landet tror att avslutningen på Elitserien är spännande så har dom inte sett tabellen i DIFhockey.ses tippningstävling, det är säkert.
Frågorna uppdaterade men inte ställningen.
Rättar både Luleå matchen och Timrå matchen efter morgondagens match för att enklare få fram vilka som är klara för slutspel.
De fyra bästa kommer att få ett PM när som helst angående morgondagens livesänding som börjar 16.00 när de ska välja motstånd. Kolla det PM:et och svara på direkten, nu måste saker hända snabbt nämligen.
Till de 10 bästa:
Let the best man win...
Till de som åkt ut:
Tack för att ni ställde upp och bättre lycka nästa år.