Säsongen 2010/2011
Re: Säsongen 2010/2011
Detta blir kul så klart. Precis som DIF_Soldier är inne på så har vi fem spelare som tillhör det absoluta toppskiktet i elitserien:
Jimmie Ölvestad
Daniel Widing
Marcus Krüger
Marcus Ragnarsson
Nils Ekman
+ herrar som inte ligger särskilt långt därifrån:
Kristoffer Ottosson
Tim Eriksson
Andreas Holmqvist
Stefan Ridderwall
"Bomme"
Jämför med säsongen 06/07 då vår enda stjärna var Fredrik Bremberg.
Jimmie Ölvestad
Daniel Widing
Marcus Krüger
Marcus Ragnarsson
Nils Ekman
Kristoffer Ottosson
Tim Eriksson
Andreas Holmqvist
Stefan Ridderwall
"Bomme"
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Var inte så jävla bajsnödig. Du vet vad jag syftade på.android skrev:Vadå storstjärnor. Ovechkin, Crosby osv är storstjärnor. Eller är dom superstjärnor? Sätter du rubrikerna på AB? Kul att vi har bra spelare dock.
BomBom har potentialen att bli spelare nummer sex på den listan. Åtminståne offensivt.
Säg den glädje som varar
Är inte speciellt bajsnödig just nu faktiskt. Särskilt inte efter fotbollens grymma vändning.DIF_Soldier skrev:Var inte så jävla bajsnödig. Du vet vad jag syftade på.android skrev:Vadå storstjärnor. Ovechkin, Crosby osv är storstjärnor. Eller är dom superstjärnor? Sätter du rubrikerna på AB? Kul att vi har bra spelare dock.
BomBom har potentialen att bli spelare nummer sex på den listan. Åtminståne offensivt.
Dock tycker jag att det är bajsnödigt att skriva storstjärnor. Aftonbladet skriften tar över mer och mer. Fattar inte hur man kan anamma den tidningen så mycket.
Dock håller jag med om att vi har ett antal profiler i laget.
Född till sportchef.
Kommer vi fortsätta spela i rött eller blått? Eller kommer vi köra röda tröjor då och då?
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Varför i helvete presenterades hockey laget hundra år innan avsprak så det var helt tomt på läktarn!? Idioti!!!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Räknar du verkligen inte Tim Eriksson där?Highwind skrev:Detta blir kul så klart. Precis som DIF_Soldier är inne på så har vi fem spelare som tillhör det absoluta toppskiktet i elitserien:
Jimmie Ölvestad
Daniel Widing
Marcus Krüger
Marcus Ragnarsson
Nils Ekman
Kristoffer Ottosson
Tim Eriksson
Andreas Holmqvist
Stefan Ridderwall
"Bomme"
Förstår inte ens varför vi förlängde med honom. Skulle mycket hellre behållt..http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7770223.ab
Expert.
- Jim Morrison
LOL, du menar försäsongskungen Nicklas Danielsson?SirDIFalot skrev:Räknar du verkligen inte Tim Eriksson där?Highwind skrev:Detta blir kul så klart. Precis som DIF_Soldier är inne på så har vi fem spelare som tillhör det absoluta toppskiktet i elitserien:
Jimmie Ölvestad
Daniel Widing
Marcus Krüger
Marcus Ragnarsson
Nils Ekman
Kristoffer Ottosson
Tim Eriksson
Andreas Holmqvist
Stefan Ridderwall
"Bomme"
Förstår inte ens varför vi förlängde med honom. Skulle mycket hellre behållt..http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7770223.ab
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ojämnare spelare än Danielsson får man leta efter. Kundre blixtra till i någon match någon gång ibland men var som mest osynlig.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tycker Tim Eriksson är en alldeles för dålig spelare helt enkelt, jag säger inte att Nicky D är någon stjärna men ställer du honom i jämförelse med Tim tar jag dubbelfyran alla dagar i veckan.
Expert.
Tim är GRYM. Du fattar inte hur mycket han gör för laget genom sin otroliga teknik och förmåga att täcka pucken. Hans relativt snåla poängskörd beror givetvis på att han aldrig spelar PP.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ja Tim gör mer än bara poäng jobbar bra hem och är snabb som få. Ottosson är ju inte direkt dålig bara för han inte gör lika mycket poäng som han gjorde för ca 10 år sen!
Vafalls?! Vad är det jag läser?!
Tim för dålig?
Han har varit vår genomgående bästa spelare sen han kom till oss (okej något av en överdrift) och jag skulle inte byta honom mot någon i hela ES (Knappast en överdrift)
Tim är fan mitt allt!
SNURRA TIM!
Tim för dålig?
Han har varit vår genomgående bästa spelare sen han kom till oss (okej något av en överdrift) och jag skulle inte byta honom mot någon i hela ES (Knappast en överdrift)
Tim är fan mitt allt!
SNURRA TIM!
Timpa är ju otroligt nyttig för vårat lag så att säga att han är dålig är rent ut sagt åt helvete.
Ottosson är bättre än Widing.
Tim är klart mycket bättre än Danielsson.
Tim är klart mycket bättre än Danielsson.
Tim är helt klart en av Elitseriens mest underskattade spelare.
Hal som en jävla ål och en riktigt bra driv i skäret.
Hal som en jävla ål och en riktigt bra driv i skäret.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.