Helt väntat. Linkan har faktiskt nog med hjärta för att undvika aik.Frasse skrev:En fågel viskade att ssk ligger närmast när det gäller Linkan.
Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Frasse, får jag chans på dig?Frasse skrev:En fågel viskade att ssk ligger närmast när det gäller Linkan.

Bästa nyheten på länge. In Frasse I trust.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Hoppas på det.Frasse skrev:En fågel viskade att ssk ligger närmast när det gäller Linkan.
Tror inte som någon sa att Linkan kommer tillbaka till oss igen.
Enl honom själv skulle han skriva ett 2-års kontrakt. Vilket betyder att han e 39 år när kontraktet är över. Vilket betyder att det är nästan osannolikt att DIF skulle värva Linkan då han e 39-40år gammal.
Tyvärr fick inte Linkan avsluta sin karriär i DIF.
There is no I in TEAM!!!!
Linkan kommer inte att komma till dif nå mer!
Tråkigt med Linkan att han definitivt inte kommer till DIF. Går han till någon annan klubb i elitserien än AIK ska han hyllas på Hovet.
Kanske han är aktuell till nästa säsong?
Jag tror vi alla vill se Linkan avsluta sin karriär i DIF!
Kanske han är aktuell till nästa säsong?
Jag tror vi alla vill se Linkan avsluta sin karriär i DIF!
Skönt att höra.Frasse skrev:En fågel viskade att ssk ligger närmast när det gäller Linkan.

Frasse skrev:En fågel viskade att ssk ligger närmast när det gäller Linkan.
För en gång skull hoppas jag att du inte har rätt och att DIF tvärvänder och ger Bremberg ett kontrakt ! Fyfan för att se honom i en annan tröja här hemma
- Daniel942
DIF, kom igen nu. Tänk om. Linkan är DIF. Linkan har ställt upp så jävla länge och nu när det går bra så är han inte välkommen. Helt otroligt.
Spelare med DIF-Hjärta är ju de vi vill ha!
Spelare med DIF-Hjärta är ju de vi vill ha!
DIF!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tror också att det blir Tälje. Stockholm men inte lika känsligt som Gnaget. Han skall hyllas när han entrar isen i SSK´s tröja. För faaan Djurgår´n hoppas ni tänker rätt!mårten skrev:Frasse skrev:En fågel viskade att ssk ligger närmast när det gäller Linkan.
För en gång skull hoppas jag att du inte har rätt och att DIF tvärvänder och ger Bremberg ett kontrakt ! Fyfan för att se honom i en annan tröja här hemma
Skulle nog hellre se Linkan än Mackan denna säsong.
- Daniel942
Måste man välja så skulle jag ta Mackan. Men man vill ju se båda.DIFRobbex skrev:Skulle nog hellre se Linkan än Mackan denna säsong.
DIF!
jo, båda vore något. Men tycker mackan gått ner sig rätt mycket. Han såg loj och seg ut på slutet av serien.Daniel942 skrev:Måste man välja så skulle jag ta Mackan. Men man vill ju se båda.DIFRobbex skrev:Skulle nog hellre se Linkan än Mackan denna säsong.
Visst, Linkan är ingen grovjobbare, men han kan leverera. Tror han skulle vara mer giftig att ha i laget och ett större hot än mackan. Linkan skulle fixa till vårat PP avsevärt.
Men det är vad jag tycker. Satsa hellre på Linkan och låt mackan vänta på sitt " NHL kontrakt".
Man borde nog inte ta Krüger helt för givet. Visserligen bara en vecka kvar till den 15:e men något säger mig att inte vara helt obekymrad...
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Det som talar för oss är att Chicago redan har en hel hög med klassforwards. Med tanke på hur bra det går för laget nu, och hur deras forwardssituation ser ut nu så tror jag att de inte har så bråttom att få över honom till nästa år. De väntar säkert och låter honom utvecklas ännu mer i DIF, för att sedan plocka över en världsstjärna till nästa år.Fricke skrev:Man borde nog inte ta Krüger helt för givet. Visserligen bara en vecka kvar till den 15:e men något säger mig att inte vara helt obekymrad...
Lycka är att vara Djurgårdare.
Det som talar emot är att Chicago kommer ha väldigt svårt att hålla sig under lönetaket, för att behålla Kane och Toews samt andra stjärnor så kan de mycket väl försöka ta in en "billig" lösning som Krüger för att fylla upp laget.Snazzi skrev:Det som talar för oss är att Chicago redan har en hel hög med klassforwards. Med tanke på hur bra det går för laget nu, och hur deras forwardssituation ser ut nu så tror jag att de inte har så bråttom att få över honom till nästa år. De väntar säkert och låter honom utvecklas ännu mer i DIF, för att sedan plocka över en världsstjärna till nästa år.Fricke skrev:Man borde nog inte ta Krüger helt för givet. Visserligen bara en vecka kvar till den 15:e men något säger mig att inte vara helt obekymrad...
2014-04-07, vad hände?