Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Kan det vara så att vi avvaktar med Sallinen för att se vad som händer med Norman ifall det nu är så att vi har han under kontrakt med KHL-Klasul och han gör en Vic Bartley, vilket skulle innebära förlängning med Sallinen?
Hoppas SHL tar slut idag så vi kan få några pusselbitar till kring lagbygge och tränarfråga.
Norman och Olsson bör ju presenteras i nästa vecka i så fall. Kan ju vara fler på g från finallagen.
Norman och Olsson bör ju presenteras i nästa vecka i så fall. Kan ju vara fler på g från finallagen.
EspenK skrev:Hoppas SHL tar slut idag så vi kan få några pusselbitar till kring lagbygge och tränarfråga.
Idag lär inte säsongen avgöras

-
Känner att vi saknar målskyttar i nuläget. Andersson känns inte som en sniper direkt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu när Crowns inte verkar bli av måste väl Norman var högst aktuell igen?
-
Är fler KHLklubbar en bara crowns som är intresseradeSkidlöparn skrev:Nu när Crowns inte verkar bli av måste väl Norman var högst aktuell igen?
Nu kanske Heikkinen drar till Finland men känner att hans PP-kunskaper inte skulle sitta fel nu när han valt att lämna Växjö...
Lr?
Lr?
Inte mig emot med finnar x3 i Ikonen, Varakas och Heikkinendifanda skrev:Nu kanske Heikkinen drar till Finland men känner att hans PP-kunskaper inte skulle sitta fel nu när han valt att lämna Växjö...
Lr?

Däremot känns fortfarande Sallinen för oklar pga hur det såg ut efter jul. Ser gärna att vi försöker hitta en skarp målskytt nu.
Men hur är det nu, vi har fortfarande tappat 11 spelare och fått in 5. Hur många till kan vi räkna med och hur många platser tar junisar, ni som har koll?
Vi har väl tappat 12-13 spelare?Lynxlynx skrev:Inte mig emot med finnar x3 i Ikonen, Varakas och Heikkinendifanda skrev:Nu kanske Heikkinen drar till Finland men känner att hans PP-kunskaper inte skulle sitta fel nu när han valt att lämna Växjö...
Lr?![]()
Däremot känns fortfarande Sallinen för oklar pga hur det såg ut efter jul. Ser gärna att vi försöker hitta en skarp målskytt nu.
Men hur är det nu, vi har fortfarande tappat 11 spelare och fått in 5. Hur många till kan vi räkna med och hur många platser tar junisar, ni som har koll?
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Då hoppas vi att slutspelet slutar idag även om Fisklunda inte är nåt roligt lag.
Då kan vi förhoppningsvis få lite sköna besked i veckan.
Då kan vi förhoppningsvis få lite sköna besked i veckan.
Vad skulle det kosta DIF att köpa loss Patrick Cehlin från Rögle? Borde vara värt vart enda öre!
Lär inte hända, vi får nog så snällt vänta 1 säsong till.. om nu ens Sillen vill komma hem efter vi dissade honom senast pga tveksam form (som jag förstod det).Rocky3000 skrev:Vad skulle det kosta DIF att köpa loss Patrick Cehlin från Rögle? Borde vara värt vart enda öre!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
I helvete att det är värt att köpa loss spelare från andra ishockeylag.
Han är ju fortfarande uttalad Djurgårdare och hyllar oss när han får chansen. Är ju även andra sportchefer och coach nu än när Sillen blev dissad. Om vi vill ha in honom i laget och kommer med ett bra erbjudande tror jag vi ser honom i DIF tröjan nästa årcaptcash skrev:Lär inte hända, vi får nog så snällt vänta 1 säsong till.. om nu ens Sillen vill komma hem efter vi dissade honom senast pga tveksam form (som jag förstod det).Rocky3000 skrev:Vad skulle det kosta DIF att köpa loss Patrick Cehlin från Rögle? Borde vara värt vart enda öre!
Vi kommer INTE kunna köpa ut Sillen så det är bara att lägga ner dom tankarna. Får ta honom nästa år istället