Jim Morrison skrev: ↑2024-07-29 08:16:51
Det är snart augusti och både Simon Johansson och Gustav Lindström är fortfarande klubblösa.
Vad tänker vi om Lindström. Han är väl på en lite för hög hylla för oss väl? Flertal klubbar i SHL lär dra i honom om det blir Europa.
Simon däremot. Han hoppades på Nordamerika, men det kändes inte helt stängt med Djurgården. Så den känns mer realistisk.
Fyra linor på absolut toppnivå. En rutinerad pjäs som Brodin platsar inte. Ger mig fan på att Frondell kommer utmana och ta en tröja också, ändå högst rankade talangen att spela i HA sitt draftår sedan William Nylander i SSK. Sen har vi Wersäll också + ytterligare fler juniorer som kan fylla ut. Hyseriskt bred FW-sida helt enkelt. Gnid in Simon Johansson med en skräddarsydd roll i backpar 1 så kör vi.
Fyra linor på absolut toppnivå. En rutinerad pjäs som Brodin platsar inte. Ger mig fan på att Frondell kommer utmana och ta en tröja också, ändå högst rankade talangen att spela i HA sitt draftår sedan William Nylander i SSK. Sen har vi Wersäll också + ytterligare fler juniorer som kan fylla ut. Hyseriskt bred FW-sida helt enkelt. Gnid in Simon Johansson med en skräddarsydd roll i backpar 1 så kör vi.
Gäller att det faller väl ut på Costmar och Eklund bara. Annars är vi för många spelskickliga lirare och för få som kan göra mål. Kelleher får inte bli ensam.
Kanske byta plats på Thore och Kelleher!?
Tror jag skulle göra gott för Klasen. När han fuskar med hemjobb, eller tycker att lagkamraterna är för uddlösa. Thore tar snacket direkt!